ترنج موبایل
کد خبر: ۸۹۱۱۱۳

مراسم تقدیر و تجلیل ازبرترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور IRAN RETAIL AWARDS ۲۰۲۵ برگزار شد

مراسم تقدیر و تجلیل ازبرترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور IRAN RETAIL AWARDS 2025 برگزار شد
تبلیغات
تبلیغات

یازدهمین مراسم تقدیر و تجلیل ازبرترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور با حضور گسترده فعالان این حوزه، مدیران ارشد برندها، صاحب‌نظران و کارشناسان صنعت در هتل المپیک تهران برگزار شد.     در نخستین بخش، شاهرخ کشاورز، دبیر کل همایش با مقایسه نقش مقاومت در دوران پساجنگ با شرایط همه‌گیری کرونا، بر اهمیت همگرایی و هم‌افزایی فعالان بخش‌های مختلف صنعت خرده‌فروشی تأکید کرد.   فرید فولادی، رئیس هیأت‌مدیره همکاران سیستم، نخستین سخنران مراسم بود. وی با مروری بر تجربه‌های دوران کرونا، تاب‌آوری را پیش‌شرط تداوم فعالیت کسب‌وکارها در شرایط بحرانی دانست و نقش زیربنایی فناوری اطلاعات را در این مسیر برجسته کرد. وی آمادگی کامل همکاران سیستم برای دورکاری را نمونه‌ای موفق از انطباق با شرایط ویژه معرفی کرد و تغییر رفتار و انتظارات مشتریان را یکی از چالش‌های اساسی صنعت برشمرد. وی همچنین به ظرفیت‌های فناوری‌های نوین از جمله فضای ابری (Cloud) و هوش مصنوعی (AI) در پردازش و مدیریت داده‌ها و تضمین امنیت اطلاعات اشاره و سرمایه‌گذاری هدفمند در IT و تدوین نقشه راه دیجیتال را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر قلمداد کرد.   سخنران بعدی، حمید بهمنی، رئیس هیأت‌مدیره شرکت زبراسیا، با تأکید بر محوریت داده در مدیریت کسب‌وکار، ناکارآمدی رویکردهای سنتی را مانعی در مسیر توسعه عنوان کرد. وی با اشاره به تحولات پیش‌بینی‌شده تا سال ۲۰۳۰، بر ضرورت آمادگی برای تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر تحلیل داده تأکید و ثبات را به‌عنوان یک اصل بنیادین در حیات اقتصادی و اجتماعی معرفی نمود.    در ادامه، آرش ارجمندی، مدیرعامل هلدینگ خرد با بیان انتقاداتی نسبت به عملکرد کشوری، از افتتاح فروشگاه جین‌وست در دبی به‌عنوان گامی مؤثر در مسیر توسعه بین‌المللی خبر داد. وی همچنین به ورود این هلدینگ به حوزه سرمایه‌گذاری املاک، به‌ویژه در مناطق شمالی کشور و معرفی برندهایی نظیر بانی‌مد و بال‌کافه پرداخت و بر لزوم شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های نهفته حتی در شرایط بحرانی تأکید کرد.    مهدی مومنی مدیرعامل شرکت ازکی‌وام سخنران بعدی مراسم بود، وی تحلیل خود را به بررسی روندهای بین‌المللی، به‌ویژه رفتار نسل Z، اختصاص داد و به دفعات از مدل خریدBNPL  به‌عنوان یک ابزار نوین و انعطاف‌پذیر در تقویت قدرت خرید یاد کرد. وی ضمن اشاره به همکاری نزدیک ازکی با شرکت ماموت به‌عنوان شرکت مادر، یادآور شد که این مدل خرید در شرایط اقتصادی فعلی جایگاه ویژه‌ای یافته است.     دربخش بعدی اعطای جوایز با حضور بزرگان صنعت انجام شد. در این بخش، حسن رفتاری مالک پالادیوم، به پاس سال‌ها تلاش ارزشمند در صنعت خرده‌فروشی با اهدای سردیس افتخار مورد تقدیر قرار گرفت.   همچنین از حسین مدرسی‌فر، مدیرعامل فروشگاه سپه، شاهین فاطمی، هم‌بنیان‌گذار برند درسا، سید جلال حسینی‌خواه و سید جواد حسینی‌خواه، بنیان‌گذاران برند مارال چرم و علیرضا، محمدرضا و محسن پوررضایی مالکان مرکز خرید آرمیتاژ مشهد به‌عنوان پیشکسوتان این صنعت تجلیل به عمل آمد. مراکز خرید ستاره‌باران تبریز و هدیش‌مال نیز به دلیل ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و بخشش اجاره‌بها در دوران جنگ ۱۲ روزه مورد تقدیر قرار گرفتند. افزون بر این مدیران مراکز خرید اپال، مهراد مال و میکامال به سبب دستاوردهای شاخص در حوزه بازاریابی و ایونت مارکتینگ مورد تقدیر قرار گرفتند.   در ادامه، آرین افشار، مدیر ارشد رشد برند تارا، با طرح سناریویی مبتنی بر تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی، آثار آن را بر الگوی خرید مشتریان تحلیل کرد و هدف برند را ارتقای قدرت خرید جامعه دانست. وی بر اهمیت آموزش در سطوح عملیاتی تأکید و از انتشار منظم محتوای آموزشی در کانال تلگرامی برند به‌منظور ارتقای دانش کارکنان خبر داد.    سپس علیرضا جلیلی، با تبیین چشم‌انداز آینده صنعت خرده‌فروشی کشور، کمبود آموزش‌های تخصصی در سطوح پایه سازمانی را یک دغدغه جدی دانست. او ضمن اشاره به آغاز همکاری با سازمان فنی‌وحرفه‌ای، از اجرای برنامه مدیریت زنجیره‌ای در حوزه‌های پوشاک، مبلمان، مراکز خرید و در آینده نزدیک، بخش‌های رستورانی، ورزشی و سرگرمی خبر داد.    در بخش دیگری، شاهرخ کشاورز به نمایندگی از حمید اسلامی مدیرعامل شرکت بره‌برداری ثنانور جم، گزارشی کوتاه از پیشینه مراکز خریدی که در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده‌اند و مراکز خرید جدید که تحت مدیریت گروه بهره‌برداری ثنانور است ارائه و به طرح‌های توسعه فضاهای F&B و پروژه‌های جدید این مجموعه اشاره کرد.    پایان‌بخش این رویداد، اهدای جوایز به فروشگاه‌های زنجیره‌ای فستیوال، فامیلی، هایپرمی، افق کوروش و وال‌‌مارکت به پاس توسعه شعب در سال ۱۴۰۳ بود.

در بخش توسعه شعب برندها، دیوید جونز، مارال چرم، کفش شیما، کافه لمیز، چرم مشهد و هلدینگ دایامد در همین حوزه مورد تقدیر قرار گرفتند. جوایز بخش بازاریابی و ایونت مارکتینگ به برندهای درسا، بازلی و ال‌سی‌من تعلق گرفت و هلدینگ خرد به‌عنوان نخستین دریافت‌کننده جایزه تحول و تعالی برند معرفی شد. همچنین از احسان ترکمن برای کسب رتبه برتر در صنعت پرداخت، علی اسلامی به دلیل افتتاح هم‌زمان چندین پروژه تأثیرگذار و شهریار صفاپور به‌عنوان مدیر جوان و ارزش‌آفرین تقدیر شدند.

فضای هتل المپیک به‌گونه‌ای طراحی شده بود که امکان ثبت لحظات برایمهمانان به بهترین شکل فراهم باشد. چندین بخش ویژه عکاسی در نظر گرفته شده و با استفاده از کارت‌های ورودی، نسخه دیجیتال تصاویر در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گرفت. گل‌آرایی در نقاط مختلف، محیطیصمیمی و دلپذیر ایجاد کرده بود و مدیریت منظم ورودی‌ها و ارائه خدمات کامل پارکینگ، بخشی از کیفیت بالای برگزاری این آیین را رقم زد.

1

3

4

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات