bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۴۸۰۹

معاون وزیر ارشاد برکنار شد

تاریخ انتشار: ۰۱:۲۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱

بهمن دری که از تیرماه 1389 جانشین محسن پرویز در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده بود، امروز از سوی وزیر ارشاد برکنار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه از مدت ها پیش و حتی در طول ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال 91 خبر برکناری و یا کناره گیری بهمن دری اخوی از تصدی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش می رسید امروز با حکم سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این سمت کنار گذاشته شد.

براساس آنچه در پایگاه فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درج شده است و همچنین پیامک هایی که به اصحاب رسانه ارسال شده علی اسماعیلی، جانشین بهمن دری در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

بهمن دری با کنارگذاشتن مدیران باتجربه این معاونت در طول مسئولیت خود و همچنین برگزاری ضعیف نمایشگاه کتاب تهران مورد انتقاد گسترده اهالی فرهنگ قرار گرفته بود.

این در حالی است که معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود یک ماه قبل از تغییر مدیر اداره کتاب و تغییر در ساختار این اداره خبر داده بود، اما محمد الله یاری مدیر اداره کتاب همچنان در سمت خود باقی مانده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
هزینه این رانت خواریها و مدیران بی کفاتی که برای چند روز پشت میز نیشینی یک دنیا تجربه دانایی و تدبیر در کار را به هم می ریزند و در نهایت به نظام و مردم لطمه جبران ناپذیری می زننند چه کسی باید بدهد؟ اقای کسی پاسخگو هست ؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو