bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۷۰۷۷

مترجم نبود مربی چینی رفت!

سرپرست کمیته روئینگ از متنفی شدن حضور مربی چینی روئینگ بانوان به دلیل عدم امکان مذاکره خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
سرپرست کمیته روئینگ از متنفی شدن حضور مربی چینی روئینگ بانوان به دلیل عدم امکان مذاکره خبر داد.
 
به گزارش فارس، فدراسیون قایقرانی در روئینگ تصمیم گرفت تا در بخش دختران و پسران با مربیان خارجی وارد مذاکره شود.

جیوگانیک مربی‌ای از کشور رومانی است که پیش از این نیز در ایران حضور داشته و اکنون فدراسیون تصمیم گرفته تا دوباره با وی وارد مذاکره شود.

در بخش بانوان نیز فدراسیون در نظر داشت با مربی چینی وارد مذاکره شود اما به دلیل نبودن مترجم مذاکره عباس شادمان، سرپرست کمیته روئینگ که برای حضور در کنگره سالانه روئینگ آسیا راهی چین شده بود نافرجام ماند.

شادمان با اعلام این خبر گفت: در سفری که به چین داشتیم قرار شد تا با مربی چینی وارد مذاکره شویم و از وی خواستیم به هتل محل اقامت ما بیاید اما به دلیل نبودن مترجم این قرار کنسل شد به همین دلیل از جیوگانیگ درخواست کرده‌ایم تا در صورتی که به ایران بیاید یک مربی هم با خود بیاورد.

وی درباره حضور جیو گانیک در ایران اظهار داشت: وی از ما خواست تا 10 هزار یورو به عنوان پیش پرداخت به او بدهیم که قبول نکردیم.

سپس از ما درخواست ماهی 8 هزار یورو را داشت که ما اعلام کردیم با مبلغ ماهانه 7 هزار دلار با وی موافقت خواهیم کرد. امروز نیز نامه‌ای نوشتیم تا ببینیم نظر نهایی وی چیست.

شادمان در حالی از حضور مربیان خارجی در ایران صحبت کرده که امینی، دبیر فدراسیون در این خصوص اعلام کرده: هنوز در هیئت‌رئیسه برای حضور مربی خارجی به اجماع نرسیده‌ایم.
برچسب ها: مربی چینی روئینگ
مجله خواندنی ها
مجله فرارو