bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۰۹۶۲
تصویر صفحه نخست روزنامه‎‌های امروز صبح

نقشه جدید حمله به دولت

روزنامه‌های امروز تیترهای متنوعی دارند. از این میان می‌توان به تصرف کاخ ریاست‌جمهوری یمن توسط انصارالله و امضای توافق‌نامه امنیتی توسط وزیر دفاع روسیه در تهران اشاره کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
فرارو - روزنامه‌های امروز تیترهای متنوعی دارند. از این میان می‌توان به تصرف کاخ ریاست‌جمهوری یمن توسط انصارالله و امضای توافق‌نامه امنیتی توسط وزیر دفاع روسیه در تهران اشاره کرد.

روزنامه فرهیختگان با اشاره به حضور وزیر دفاع روسیه در تهران، در صفحه نخست خود نوشت: "رانده از غرب، امیدوار به جنوب". روزنامه خراسان نیز با تیترِ "کاخ ریاست‌جمهوری یمن در کنترل انقلابیون" به تصرف این کاخ توسط انصارالله اشاره کرد.

همچنین روزنامه شرق با گزارشی از سخنان علی مطهری از نخستین نخست‌وزیر انقلاب در صفحه نخست خود نوشت: "بازرگان به روایت مطهری". روزنامه ایران نیز با عنوانِ "نقشه جدید حمله به دولت" به سخنان کارشناسان سیاسی درباره دولت پرداخت.

تصویر صفحه نخست سایر روزنامه‌ها را در زیر می‌بینیم:


ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
منكه از روند فعاليت دولت در بورس كاملا انتقاد دارم همه سهام ها دارن به پايين تر از ارزش واقعي شون مي رسن خيلي ها بيچاره شدن خصوصا قشر كم درآمد
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
تمام دولتهای پس از انقلاب هنگامی که نمی توانند کشور را اداره کنندبه همین نکته اشاره می کردند که عدهای نمی گذارند دولت کار کند.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲
مجله فرارو