bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۶۱۲۹۳
سخنگو شورای نگهبان

حدود 25 درصد معترضان تایید صلاحیت شدند

سخنگوی شورای نگهبان از تائید صلاحیت 20 تا 25 درصد دیگر از کاندیدا های انتخابات مجلس خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
فرارو-  سخنگوی شورای نگهبان از تائید صلاحیت 20 تا 25 درصد دیگر از کاندیدا های انتخابات مجلس خبر داد.

ابراهیمیان در حاشیه نشست راهبردهای نظارتی در نظام انتخاباتی ایران و جایگاه شورای نگهبان در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا تا به این لحظه آمار کلی از تایید صلاحیت کسانی که اعتراض کرده‌اند وجود دارد یا خیر؟ گفت: هنوز مشخص نیست.

وی عنوان کرد: البته بنده حدس می‌زنم، براساس کاری که خودم انجام دادم، بیش از 20 تا 25 درصد از افراد باشند که صلاحیت‌شان تایید شده است.

در همین حال قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور نیز با اشاره به اینکه ساعت 24 امشب مهلت 20 روزه شورای نگهبان برای رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات به پایان می رسد، گفت: بنابراین اسامی که در رسانه ها مطرح شده اند، فقط گمانه زنی است.

حسینعلی امیری  اظهار کرد: هرگاه شورای نگهبان اسامی را به وزارت کشور اعلام کند ما هم اسامی را به فرمانداری های سراسر کشور اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «فقط کسانی که صلاحیت آنها در مراحل قبلی تایید شده و اکنون شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید نکرده است از روز اعلام نتایج سه روز فرصت دارند که اعتراض خود را اعلام کنند.»

پاپی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
الان بهتر شد. ما شایعاتی شنیدیم که برخی از دوستان تایید صلاحیت شدن اگه صحت داشته باشه همه با هم هماهنگ شرکت می کنیم. نه برای مجلسی بهتر-بلکه برای مجلسی در شان ملت ایران-مجلسی خیلی خیلی بهتر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
خدا کنه حاج حسن آقا هم تایید بشه تا شور و نشاط بیشتری به انتخابات بده. اشاالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
اونهم اصولگرایانی که در مراحل قبل تایید نشده بودند هستند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو