غیر فعال کردن سرویس ارزش افزوده+ راه حل اختصاصی ایرانسل و همراه اول

تمامی مشترکین اپراتورها با شماره گیری #۱*۸۰۰* تمامی سرویسهای ارزش افزوده فعال خود را مشاهده میکنید و برای غیر فعال کردن سرویسها میتوانید #۲*۸۰۰* اقدام کنید.

مشترکین تمامی اپراتورها میتوانند با ارسال پیامک خالی به شماره ۸۰۰ و یا شماره گیری کد #۸۰۰* سرویسهای محتوایی فعال خود را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به قطع آنها اقدام کنند.
راحتترین و در دسترسترین راه برای مشترکانی که میخواهند سرویسهای ارزش افزوده شان حذف شود این است که؛ دستور لغو مربوط به هر سرویس را به صورت زیر اجرا کنند.
شماره گیری *۸۰۰*۱# تمامی سرویسهای فعال خود را مشاهده میکنید و برای غیر فعال کردن تمامی سرویسها میتوانید *۸۰۰*۲# اقدام کنید.
برای غیرفعالسازی عضویت تک به تک سرویس ها، ارسال یکی از عبارات "OFF" و یا "خاموش" به شماره کوتاهی است که سرویس از آن دریافت میشود.
همچنین مشترکان تمامی اپراتورها برای مشاهده قبوض تحت عنوان «سایر هزینهها» میتوانند با مراجعه به پورتال سایت اپراتور خود از جزئیات هزینه مورد نظر اطلاع یابند.
در صورتی که با ارسال کد، سرویسهای ارزش افزوده برای شما حذف نشد، میتوانید با اپراتور مربوطه تماس حاصل نموده و درخواست خود را مطرح نمایید.
۲- با خط غیر ایرانسلی با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ پس از تماس با مرکز تماس ایرانسل درخواست خود را ثبت نمائید.
۳- با خط ایرانسلی از طریق پیامک نیز میتوانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید.
در صورت درخواست اتصال مجدد این سرویس میتوانید با مرکز تماس ایرانسل درخواست دهید و یا عدد ۱ را به ۵۰۰۵ پیامک کنید.
در ارتباط با اپراتور همراه اول میبایست با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و با اپراتور در خصوص درخواست خود صحبت نمایید.
لازم به ذکر است پس از ثبت درخواست ۷۲ ساعت زمان برای غیرفعال شدن سرویسهای ارزش افزوده مورد نیاز میباشد.
در ارتباط با پیامک تبلیغاتی نیز این امکان وجود داشته که مخاطب با ارسال کد ۱ به شماره ۸۹۹۹ شماره خود را در لیست سیاه مخابرات قرار دهد.
در صورت تمایل به فعالسازی مجدد پیامهای تبلیغاتی میبایست کد ۲ را به ۸۹۹۹ ارسال نموده و با گذشت زمان ۲۴ ساعت شماره از بلک لیست مخابرات خارج خواهد شد.
لازم به ذکر ارسال کدهای دستوری تنها برای اپراتور همراه اول بودن و بلک لیست برای خطوط ایرانسل وجود ندارد.
خدمات ارزش افزوده به خدماتی گفته میشود که توسط اپراتورهای تلفن همراه، به مشترکین ارائه میشود و در ازای این خدمات هزینه از شارژ مخاطب کسر و یا در قبض ماهیانه آنان لحاظ میگردد.
خدمات مبتنی بر محتوا توسط اپراتورهای تلفن همراه معمولا به صورت یک پیامک ارسال میگردد و در صورتی که مخاطب به پیام پاسخ مثبت دهد، هزینه از وی کسر خواهد شد.