برند معروف نوشابه اسپانسر رسمی منچستر شد

باشگاه منچستریونایتد از همکاری چندساله با کوکاکولا خبر داد.
منچستریونایتد با خوشحالی از امضای قرارداد همکاری سهساله با شرکت کوکاکولا خبر داد و کوکاکولا را بهعنوان شریک رسمی نوشیدنیهای گازدار این باشگاه در بریتانیا و اروپا معرفی کرد.
این همکاری شامل حضور برجسته کوکاکولا در روزهای مسابقه و تجربههای هواداری خواهد بود و به هواداران امکان لذت بردن از نوشیدنیهای کوکا کولا در ورزشگاه اولدترافورد و فراتر از آن را ارائه میدهد.
این قرارداد شامل حقوق عرضه نوشیدنیهایی مانند کوکاکولا، کوکاکولا زیرو، دایت کوک، فانتا، فانتا زیرو، اسپرایت، اسپرایت زیرو، دکتر پپر و دکتر پپر زیرو است که طیف گستردهای از گزینههای گازدار را در ورزشگاه فراهم میکند.
هواداران میتوانند در کافه موقتی جدید که روز یکشنبه در پارکینگ W1 اولدترافورد افتتاح میشود، از کوکاکولا لذت ببرند؛ زمانی که تیم تحت هدایت روبن آموریم فصل را با بازی خانگی مقابل آرسنال آغاز میکند.
منچستریونایتد و کوکاکولا برای نزدیکتر کردن هواداران به باشگاه همکاری نزدیکی خواهند داشت و از طریق فعالیتهای جذاب، محتوای دیجیتال و ابتکارات جامعهمحور، تجربههای بهیادماندنی برای هواداران در بریتانیا و اروپا خلق خواهند کرد تا لحظاتی را به معنای واقعی «جرعهجرعه» تجربه کنند.
مارک آرمسترانگ، مدیر ارشد تجاری منچستریونایتد، گفت: «کوکاکولا و منچستریونایتد دو برند نمادین جهانی هستند که هر کدام تاریخچهای غرورآفرین در گردهم آوردن مردم دارند. ما شراکتی را شکل میدهیم که فراتر از ارائه نوشیدنی در روزهای مسابقه در اولدترافورد است و تجربههای جذاب و بهیادماندنیای را ایجاد میکند که هواداران ما را به شکلی تازه و تأثیرگذار به باشگاه متصل میکند.»
الودی پریبر، مدیر ارشد بازاریابی کوکاکولا، گفت: «منچستریونایتد یکی از نمادینترین باشگاههای فوتبال جهان است که با میراثی از عظمت و هوادارانی از نسلهای مختلف شناخته میشود. ما مفتخریم که با این باشگاه همکاری میکنیم تا با برندهای پیشرو گازدار خود، تجربههای نشاطآوری برای هواداران ارائه دهیم.»
این همکاری همچنین مکمل توافق گسترده کوکاکولا با لیگ برتر انگلیس است و تعهد این شرکت به ارتباط معنادار با هواداران فوتبال را بیش از پیش تقویت میکند.