bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۱۳۱۶

مهلت مراجعه به سایت رفاهی تمدید شد

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: مهلت مراجعه مردم به سایت رفاهی تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه این هفته تمدید شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: مهلت مراجعه مردم به سایت رفاهی تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه این هفته تمدید شد.

درپی بروز اختلال در سایت رفاهی و درخواست مردم برای تمدید مهلت مراجعه به این سایت برای اعلام انصراف یا عدم انصراف، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زمان مراجعه به سایت www.refahi.ir تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه هفته جاری تمدید شد.

در این اطلاعیه تاکید شد: تنها کسانی که پیامک دریافت کرده اند باید به سایت مراجعه کنند.

maryam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
شماره تلفنم عوض شده به هیچ ترتیبی نمی تونم تغییرش بدم برای عدم انصراف. رفتم بانکم میگن ما نمی تونیم. به 09620زنگ میزنم مسدوده. به سازمان هدفمندی اس ام اس دادم جواب ندادن. خلاصه......
rahimi57@yahoo.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
برای من پیامک نیامده اما از طریق رسانه ها اعلام کردند کسانی که 28 هزار تومان برایشان واریز نشده هم شامل موضوع انصراف می شوند سه روز است دسترسی به سایت وجود ندارد در ستاد یارانه مستقر در مدرسه البرز چنان هرج و مرجی بر قرار است که اصلا نمی دانی از چه کسی باید سوال کنید یا به کدام گیشه مراجعه کنید.جمله سایت به گونه ای طراحی شده که اگر در معنای آن دقت نکنید احتمال اینکه گزینه غلط را انتخاب کنید هست.اگر واقعا مشکلی نبود می توانستند بگویند هر کس که مایل است به سایت مراجعه و انصراف خود را اعلام کند اینهمه درسر هم درست نمی کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
مملکته داریم؟
mohsen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
الان سه روزه سایت بسته است و هنوز هم باز نمیشه به ستاد هدفمندی یارانه واقع در دبیرستان البرز که مراجعه میکنی هیچ کس مسئولیت بسته بودن سایت رو قبول نمیکنه و فقط میگن به سایت مراجعه کنید بالاخره مردم چیکار کنندبابا این سایت رو درست کنید بعد از مردم بخواهید به سایت مراجعه کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
واقعا كار دولت شرم آور است. شما پيامك داده ايد كه برويد انصراف بدهيد. بعد ميگيد اختياري است. اين چه اختياري است كه حتما من بايد به سايت بروم . ميتوانستيد بگيد اگر عدم انصراف تمايل داريد نيازي نيست به سايت مراجعه كنيد. سايت شما هم بخوبي داشت كار ميكرد. خجالت بكشيد اينقدر مردم رو اذيت نكنيد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵
مجله فرارو