bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۰۰۹۴

پروین همه را به باد انتقاد گرفت

علي پروين پس از نخستين شكست سرخپوشان در فصل جديد ليگ برتر سرمربي اين تيم را باد انتقاد گرفت.
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
علي پروين پس از نخستين شكست سرخپوشان در فصل جديد ليگ برتر سرمربي اين تيم را باد انتقاد گرفت.

علي پروين پس از شكست پرسپوليس مقابل فجر سپاسي در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه بازي سرخ‌پوشان اظهار كرد: تيم ما امروز بد بازي كرد. ظاهرا مربي ما هم از همين الان شروع كرده ومي‌گويد من تيم را نبسته‌ام. ظاهرا بايد 20 باخت بدهيم تا مربي تيم را بشناسد.

وي ادامه داد: روز گذشته ژوزه گفته است كه تيم 14 بازيكن جديد گرفته و من تيم را نبسته‌ام اما اينجوري مثل فصل قبل مي‌شويم. پرسپوليس اصلا هماهنگ نبود و حتي يك موقعيت هم براي خودشان خلق نكردند. هر دو گلشان هم روي دو اشتباه حريف به ثمر رسيد.

پروين در ادامه با انتقاد از انتخاب ژوزه گفت: من 62 سال دارم و هزار بار گفته‌ام كه براي پرسپوايس مربي ايراني بهترين گزينه است. حالا بايد ببينيم شرايط چگونه پيش مي‌رود. بازيكنان امروز نه سانتري كردند و نه شوتي زدند. بايد تغييرات زيادي در اين تيم ايجاد شود. ما گفته بوديم كه به اين تيم بايد تا هفته سوم، چهارم فرصت دهيم اما اينطوري نمي‌شود!

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس افزود: حق ما در اين بازي باخت بود. اگر بازيكنان بگويند به خاطر نبود تماشاگران اين نتيجه رقم خورده است بي‌انصافي كرده‌اند چرا كه خودشان بد بازي كردند. براي تيمي كه اينقدر هزينه‌اش شده نبايد اين اتفاقات بيفتد. اگر من جاي ژوزه بودم كاري مي‌كردم كه اين بازيكنان تا صبح گريه كنند.

وي در ادامه درباره انتخاب سرپرست پرسپوليس گفت: در چند روز آينده در كميته فني باشگاه در اين مورد تصميم گيري مي‌كنيم.

مدير راهبردي تيم فوتبال پرسپوليس درباره درگيري لفظي رويانيان و فتح‌الله زاده در برنامه نود گفت: من اگر جاي اين دو نفر بودم اصلا روي خط نمي‌آمدم. اين دو نبايد با هم درگير شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آقای پروین لطفا دست از سر پرسپولیس بردار!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
این حرفا به علی آقا نمی چسبد راست میگه تیم ایرانی مربی ایرانی زیرا اینا با تمام تجربه شان که قابل احترام هستند فوتبال شتر و گاو و پلنگی ایران را که مثل ماشینهای روا که جمع بندی ازپیکان و پژو و آردیه نمی شماسند به اصطلاح حرفه اییند ولی احساسی و عاطفی بیشتر می باشه نمونه اش استاد یاوری بود که مثل شیر مانوئل را فتیله پیچ کرد در نیمه ی مربیان. آقا حرف حساب جواب نداره ایشان خوب و از بهترینها هم هستند دست دست اندرکاران درد نکنه ولی باید این فوتبال را مثل رایکوف و بقیه اول خوب بشناسد نه با تفکر مدرن بیاد با ابزار سنتی بجنگد مثل اینه که جنگ الکترونیکی را بخواهید با شمشیر مقابله کنید شمایی که به پروین بی احترامی می کنید یا پرسپولیس نیستید و نفاق دارید یا سطحی نگرید و یا پرسپولیسی هستی که نه پروین ونه پرسپولیس را می شناسید ضمن اینکه من اعتقاد دارم باید با فداکاری این دوران گذار را زودتر سپری کرد تا یک مربی حرفه ای به راحتی بتونه تفکرات خود را در تیمش اجرا کند وتیمها و بازیکنان که پول حرفه ای میگیرند فهم حرفه ای از شغل و بازی خود داشته باشند پروین حق داره ناراحت بشه مگه باشگاه وزمین بازی محل آزمایش و خط است منوشما هم نباید بپذیریم که تیممان اینچنین وقتمان را بگیرد و امتیاز از دست بدهد و آخر سر کاسه چه کنم چه کنم دست بگیریم. آیا با استیلی و سایرین بدتر از مردتیکه ی ترک میشد؟ لطفا احساسی و بی توجه به حرمتها و دلسوزیهای عاشقانه نباشیم . پیشکسوتان پرسپولیس همه سرمایه های ما می باشند که اگه اونا نباشند که تیم ما مال کسانی میشه که برای پول هر زوز عروس کسی میشن. کلانی و آشتیانی و پروین هاو.................. هستند که هنوز بی چشم داشت عمرشون را نثار مرام و پرسپولیس میکنند.
فقط پرسپولیس رو عشقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آقای پروین خواهش میکنم دست از سر تیم ما بردار ... حکایت شما حکایت مرید شما امیر قلعه نوعی هستش که موفقیت آبی و قرمز رو فقط با خودتون میخواید و نه با دیگری ... حتما مربی ایرانی بیاد که گوش به فرمان شما باشه ، اره ؟ بیخیال علی پروین بیخیال ، دوره تو و سیستم های علی اصغریت تموم شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
تیم را سردار سپاه رویانیان بسته اند.....کهکشانی هاااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
ژوزه ششمین مربی برتر پرتغاله...توکه هنوز بلد نیستی اسم مربیو درست بگی اینقدر شرم و حیا نداری که تیمو از همون روز اول بردی تو حاشه....از همون روز اول مشخص بود با درخشان و پیروانی باند تشکیل دادی تا با اولین باخت تیمو ببری تو حاشه وبلا استیل اذینو سرش بیاری اما کور خوندی اینجا پرسپولیسه ...تو و باندت خواب نیمکتو می بینید...ای هوادار مانوئل ژوزه ششمین مربی برتر پرتغاله...با کیروش کاندیدا سرمربی گری پرتغال بوده...پس باید تااخرش پشت ژوزه وایستیم واجازه حاشیه سازی به کسانی که کمترین عشقی به پرسپولیس ندارند رو ندهیم...زنده باد پرسپولس
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۶
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اما سوال اساسی اینجاست که آیا پروین با سردار هماهنگ کرده که انتقاد می کند؟!!!!!
مجله فرارو