استراتژي جديد ایران خودرو براي ارتقاي رضايت مشتريان؟
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از تدوين استراتژيهاي جديد براي ارتقا و افزايش رضايت مشتريان و بازدهي نمايندگيها خبر داده و گفته است با همكاري اعضاي انجمن صنفي نمايندگيهاي مناطق كشور اين استراتژيها به بهترين شكل اجرايي خواهد شد.
هاشم يكه زارع در ديدار اعضاي انجمن صنفي نمايندگي هاي مناطق كشور، با بيان اين مطلب گفت: نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش خط مقدم ارتباط ما با مشتريانند و بايد تكريم آنها سر لوحه امور قرار گيرد.
با این حال، یکه زارع هیچ توضیحی در مورد استراتژی مورد نظرش نداده است.