(تصاویر) آگهی خلاقانه در صفحه نیازمندیها

مدیر خلاق کلمبیایی "فیلیپه سالازار"، در یک آگهی غیرمعمول برای آشپزخانه Corona از یک شیوه منحصر به فرد استفاده کرده است.
به گزارش معمارینیوز، ایجاد یک آگهی موفق در روزنامه کار آسانی نیست. از آنجا که کلیت رنگ پرینتر دو رنگ سیاه و سفید است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر میرسد اما در این جا یک روش بسیار خلاقانه به کار برده شده تا یک محصول را از ما بقی به طور کامل جدا کند.

خطوط مورب در میان صفحه، متون را به سمت یک نقطه گریز مرکزی منحرف کرده و خطوط قائم بدون تغییر ماندهاند تا یک فضای پرسپکتیو یک نقطهای را به نمایش بگذارد. با این حال، آگهی نیاز به بررسی دقیقتر دارد تا کاملاً درک شود چه خبر است.
پس از بررسی نزدیکتر است، معلوم میشود که "سالازار" برای ایجاد یک آشپزخانه 3D تایپوگرافی تبلیغ را به طور هدفمند مرتب کرده است.

آشپزخانه Corona در حال حاضر از هجوم خریداران به سمت کسب و کارش با بهرهگیری از این تبلیغ لذت میبرد؛ امری که "سالازار" برای آن امیدوار بود.