کافی شاپی با یک قانون جالب!

ابتکار جالب یک کافی شاپ در استرالیا باعث شد تا مشتریانش تصمیم بگیرند مودب تر برخورد کنند و بدین ترتیب از تخفیف بیشتری برخوردار شوند. در هفت مایلی ساحلی در شهر «گروآ» استرلیا کافی شاپی وجود دارد که نه تنها برای مشتریانش بهترین خدمات و قهوه ها را ارائه می کند. بلکه به آنها درس ادب و احترام نیز می دهد.
در هفت مایلی ساحلی در شهر «گروآ» استرلیا کافی شاپی وجود دارد که نه تنها برای مشتریانش بهترین خدمات و قهوه ها را ارائه می کند. بلکه به آنها درس ادب و احترام نیز می دهد.
صاحبان این کافه تصمیم گرفتند برای تقویت ادب و احترام برای قهوه های خود نرخ های مختلفی تعیین کنند. به این صورت که با توجه به ادب و نوع کلمان مشتری قیمت هر قهوه تفاوت دارد. آنها تابلوی جالبی روی در ورودی کافی شاپ نصب کرده اند که روی آن تفاوت قیمت ها نوشته شده است. حالا انتخاب با مشتری است که چه عبارتی را برای سفارش قهوه انتخاب کند.


این ابتکار کمتر از سه ماه است که در این کافی شاپ اجرا شده است و آقای « کیو چیور» مالک کافی شاپ و همسرش «کایلی» از ابتکارشان بسیار راضی هستند چون تغییر در رفتار مشتری هایشان را به وضوح میبینند. آنها بعد از این کار، ابتکارشان را در فروشگاه دیگری هم دیدند که برایشان تعجب آورد بود. مالک آن فروشگاه نیز مانند آقای چیور بعد از استفاده از این ابتکار از تغییر رفتار مشتریانش بسیار راضی است.
آقای چیور و همسرش تصمیم دارند با این کار رفتار مودبانه و محترمانه را ترویج کنند. اما مشتری های کافی شاپ کیوسک واقعا به دلخواه خودشان مودبانه برخورد میکنند یا به خاطر تخفیف بیشتر؟