ترنج موبایل
کد خبر: ۲۳۶۱۹۷

تأخیر چندین ساعت پرواز تابان و سرگردانی ۲۴۰ مسافر

تبلیغات
تبلیغات
فرارو-

تأخیر دوازده ساعته شرکت هواپیمایی تابان، و برخورد نامناسب نمایندگان این شرکت، ناراحتی و مشکلات فراوانی را برای 240 مسافر این پرواز در پی داشته است.

به گزارش فرارو، مسافران سرگردان این پرواز در تماس تلفنی با فرارو از برخورد توهین‌آمیز و مشکلاتی که برایشان به وجود آمده بود اظهار شکایت کردند.

مسافران شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت 23:05 هجدم خرداد به استانبول پرواز کنند، با تأخیر غیرمنتظره روبرو شدند. 240 مسافر پرواز استانبول از جمله کودکان و افراد سالمند تمام شب را در فرودگاه امام خمینی گذرانند بدون آنکه از دلیل و مدت زمان تأخیر پرواز اطلاعی داشته باشند.

به گفته یکی از مسافران این پرواز آنها تا پاسی از نیمه شب در سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی سرگردان بوده اند. شرکت تابان نه تنها در مورد علت تأخیر و زمان تقریبی آن پاسخگو نبوده، هیچ امکانی هم برای پذیرایی یا محل استراحت این افراد در نظر نگرفته است.

بسیاری از مسافران نیز اظهار داشتند که در صورت اطلاع از مدت زمان تأخیر، می‌توانستند تمهیدات دیگری بیندیشند و پروازهای بعدی خود در استانبول را از دست ندهند.

بنابر اظهار این مسافران، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری صبح امروز طی تماسی تلفنی با شرکت تابان تنها از آن‌ها درخواست کرده است که پرواز را انجام دهند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسافران شرکت هواپیمایی تابان در فرودگاه شهر مشهد نیز با همین مشکل روبرو بوده‌اند و هواپیمای شرکت به دلیل نداشتن قطعه، ناچار تأخیری چندین ساعته داشته است.

هرچند که تأخیر پرواز پدیده‌ای غیرمعمول نیست ولی آنچه به ناراحتی و مشکلات مسافران این پرواز دامن زده بود و موجب رنجش آنان شده بود، برخورد نامناسب، عدم پاسخگویی، نداشتن امکانات، عدم پذیرایی و رفتارهایی توهین‌آمیز بوده است.

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات

نظرات بینندگان

(۱۵ نظر)
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات