bato-adv
کد خبر: ۲۶۷۳۴

مبلغ: احمدی نژاد در دام خود ساخته گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۰۴:۰۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۸۸


اتهامات بدون پایه ای که احمدی نژاد می زند، حرکتی کاملا واکنشی و به خاطر ترس عمیقی است که نسبت به از دست دادن قدرت دارند.

مرتضی مبلغ درباره رفتارهای احمدی نژاد در مناظره ها ی خود و بخصوص ایراد اتهام علیه برخی مسئولان نظام گفت: هیچ آدم عاقلی این حرکت های واکنشی، هتاکانه و حریم شکنانه را از خود نشان نمی دهد. این حرکت به لحاظ واکنشی بودن و به لحاظ اینکه بسیار زشت و زننده است، بدون شک نتایج کاملا معکوسی را هم در بر خواهد داشت.

معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات افزود: به نظر من احمدی نژاد با حرکتی که در مناظره با مهندس موسوی انجام داد، در دامی افتاد که خود وی در طول ٤ سال گذشته گسترده بود و فرافکنی می کرد و اتهام می زد. به یک معنی او ناخواسته خود زنی کرد. مطمئنم که این حرکت و حرکت های بعدی که طرفداران وی در سطح شهر راه انداختند- که البته کلیشه ای و دستوری بود، به لحاظ ماهیت و به لحاظ اینکه با فطرت جامعه سازگار نیست و بر ضد خواست و فطرت عمومی جامعه است، نتیجه محسوس معکوس را برای آنها به همراه خواهد داشت.

مبلغ در پاسخ به این سوال که از نظر شما این گونه رفتارها نمی طلبد که بزرگان اصول گرا در حمایت خود از احمدی نژاد تجدید نظر کنند؟ گفت: من فکر می کنم مساله فراتر از اینهاست. حرکتی که احمدی نژاد کرد در واقع تمام مرزها و حریم ها را به ناحق در هم شکست. یعنی یک حرکت ناخوشایند که به هیچ وجه در شان یک نفری که هم رئیس جمهور و هم نامزد ریاست جمهوری است،نبود.

وی ادامه داد: با هیچ توجیهی نمی توانیم بپذیریم کسی به خودش اجازه بدهد از چنین جایگاهی این گونه یک طرفه پرده دری کند و آبرو ببرد، فرافکنی و هتک حرمت کند. این آسیب بزرگی برای نظام است. لذا کلیه کسانی که به نحوی نگران سرنوشت انقلاب هستند و دلشان برای نظام و آرمان ها می سوزد، باید این روش ها را تخطئه کنند و با تداوم این روش ها مبارزه و مخالفت نمایند. اگر این شیوه ها ادامه یابد قطعا «نه از تاک نشانی خواهد ماند و نه از تاکنشان».

معاون سیاسی وزیر کشور دولت خاتمی تاکید کرد: این حرکت ها به لحاظ اینکه ماهیت واکنشی دارد و مبتنی بر یک انفعال و ترس از دست دادن قدرت است، حرکتی بی خاصیت است که آثار معکوس خود را به سرعت نشان خواهد داد. موج میر حسین همه جا را فرا گرفته و روز به روز هم در حال تشدید و تقویت است.

مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین