bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۰۲۲۰

ناصر قوامی: تخریب ها از دولت خاتمی شروع شد

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۸۸


رئيس كميسيون قضايي مجلس ششم با اشاره به تخريب مراجع و شخصيت‌هاي برجسته نظام تاكيد كرد: همه اين تخريب‌ها سازماندهي شده و با حساب و كتاب است . طراحان اين تخريب‌ها به دنبال آن هستند كه شخصيت‌هاي دلسوز در نظام و جامعه از توجهات دور شوند. 

ناصر قوامي به تخريب‌هايي كه نسبت به برخي شخصيت‌هاي نظام و انقلاب صورت مي‌گيرد اشاره كرد و گفت: اين مسائل تازگي ندارد و از وقتي كه دولت آقاي خاتمي روي كار آمد ،تخريب‌ها شروع شد. 

رئيس كميسيون قضايي مجلس ششم تخريب‌كنندگان را وابسته به نهادهاي قدرت دانست و با بيان اين‌كه تخريب‌كنندگان تعقيب نشده و مشكلي برايشان به وجود نمي‌آيد،اظهار داشت: همه اين تخريب‌ها سازماندهي شده و با حساب و كتاب است .طراحان اين تخريب‌ها به دنبال آن هستند كه شخصيت‌هاي دلسوز در نظام و جامعه از توجهات دور شوند. 

وي آيت‌الله صانعي را از مراجع بزرگ تقليد و از شاگردان امام دانست و با اشاره به اظهارات توهين‌آميز يكي از تمايندگان مجلس عليه آيت الله صانعي گفت: فكر مي‌كنم دست‌هايي در پشت اين تخريب ها وجود دارد كه مي‌خواهد به روحانيت ضربه بزند. 

قوامي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو در خصوص ضرورت ايجاد تشكيلات راه سبز اميد اظهار داشت: طبيعتا در كشوري كه انتخابات وجود دارد و رئيس‌جمهوري‌و شوراها با راي مردم انتخاب مي‌شوند، بايد درجامعه حزبي وجود داشته باشد، در غير اين صورت مشكلاتي به وجود خواهد آمد. 

وي با بيان اين‌كه مشكلات و موانع بر سر تشكيل حزب نيز بايد برطرف شود،خاطر نشان كرد:اگر موانع رفع نشود، تشكيل حزب نتيجه و كارآيي چنداني نخواهد داشت. به عنوان مثال اگر گزينه‌اي از سوي احزاب براي مجلس شوراي اسلامي معرفي شود اما از طرف شوراي نگهبان رد صلاحيت شود، هيچ حزبي اين اعتماد را ندارد كه درباره فردي سرمايه‌گذاري كند و او را به جامعه معرفي كند چرا كه شوراي نگهبان دقيقا همان شخص را رد خواهد كرد.

برچسب ها: ناصر قوامی مراجع
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین