راهنمای سایت استعلام برای جاماندگان از بسته حمایتی

سازمان تامین اجتماعی بعد از چند ماه بالاخره یک سایت برای استعلام بسته حمایتی دولت معرفی کرد که در آن میتوانید از وضعیت تعلق گرفتن یا نگرفتن بسته حمایتی به خانواده خود مطلع شوید

سایت استعلام بسته حمایتی
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی یک سایت در زیرمجموعه سایت تامین اجتماعی به نشانی www.di.tamin.ir/sabadkala معرفی کرده که با مراجعه به آن و وارد کردن کد ملی و شماره تماس خود از نتیجه پیگیری وضعیت بسته حمایتی اطلاع پیدا کنید.
توجه داشته باشید که فعلا با توجه به مراجعه زیاد به این سایت، پاسخگویی آن با کمی تاخیر مواجه است.
بیشتر بخوانید: کد دستوری استعلام و پیگیری بسته حمایتی
دیگر روشهای استعلام بسته حمایتی
علاوه بر سایت اینترنتی استعلام بسته حمایتی، چند کد دستوری هم برای استعلام و پیگیری وضعیت بسته حمایتی معرفی شده است. البته توجه داشته باشید که از طریق این کدهای دستوری صرفا میتوانید برای پیگیری بسته حمایتی ثبت نام کنید. برای مشاهده نتیجه پیگیری خود تنها راه یا مراجعه به سایت بسته حمایتی یا مرجعه حضوری به فروشگاههای محل توزیع آن است. اگر مشترک اپراتور همراه اول هستید با شمارهگیری کدهای دستوری #۸*۱۴۲* و #۹*۱۴۲* وضعیت بسته حمایتی خود را پیگیری کنید و اگر مشترک ایرانسل و رایتل هستید از کدهای دستوری #۸*۱۴۲۰* و #۹*۱۴۲۰* استفاده کنید.
بسته حمایتی شامل چه کالاهایی است و کجا توزیع میشود؟
کالاهای پیش بینی شده در این بسته شامل نیازهای اولیه غذایی مثل برنج، روغن، قند و شکر و ... است. انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت رفاه در تشریح بسته حمایتی دولت میگوید این بسته حمایتی کاملا غیرنقدی است به این صورت که در کارت بانکی سرپرست خانوارها واریز میشود، اما به صورت نقدی قابل برداشت نیست.
شعب فروشگاه رفاه، فروشگاه اتکا، فروشگاه افق کوروش، فروشگاه هفت، فروشگاه امکان، فروشگاه اسکاد، فروشگاه فرهنگیان، فروشگاه جانبو، تعاونی مصرف محلی و تعاونی روستایی کشور مکانهایی هستند که میتوانید بسته حمایتی خود را دریافت کنید.