bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۹۸۲۶۲
اطلاع رسانی تبلیغاتی

چگونه بیوکمان را بفروشیم؟

بیوک B3 مونتاژ شده قدرت تولید شده در پیشرانه را می‌تواند با یک جعبه دنده اتوماتیک به چرخ‌ها برساند و به همین دلیل هم معمولا قیمت بالاتری دارد. با این خودروها در دنده یک می‌توان به سرعت 80 کیلومتر رسید و نیازی به تغییر دنده نداشت. به همین ترتیب این خودرو قابلیت بسیار بالایی بخصوص در سربالایی‌ها دارد.

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

چگونه بیوکمان را بفروشیم؟

فروختن یک خودروی معمولی کار راحتی است. فقط باید یک عکس از خودرو آپلود کنیم و جزییات معمولی مثل کارکرد و مدل آن را بگوییم. با این حال وقتی حرف به فروش یک خودروی آنتیک می‌رسد کار کمی سخت‌تر می‌شود. این‌ روزها بیشتر افراد وقتی 50 میلیون تومان جمع می‌کنند کمتر پیش می‌آید که به فکر خرید یک خودروی آنتیک مثل بیوک بیفتند. برای همین وقتی قصد فروش خودرویمان را داریم باید روش‌های دیگری هم امتحان کنیم.

وقتی مشغول فروختن بیوک هستیم باید به تاریخچه آمریکایی آن اشاره کنیم. هنوز افراد زیادی هستند که اعتقاد دارند که یک موی گندیده این خودروهای آمریکایی دهه هشتاد تا 90 میلادی به یک خودروی چینی می‌ارزد. چرا که زمانی که هنوز خیلی از کارخانه‌های اروپایی هم تاسیس نشده بودند، بیوک به قدرت تولید تهویه مطبوع و شیشه‌بالابر برقی رسیده بود.

مونتاژ بیوک B3 اولین کاری بود که نماینده‌های آن برای واردات ان خودرو به ایران انجام دادند. این خودرو یک بار در سال‌های 1356 تا 1359 و بار دیگر 1364 تا 1368 تولید می‌شد. این مدل اسکای لارک بیوک در واقع نسل چهارم از محصولات این خودرو بود.

تقسیم‌بندی‌های بومی در کشور ما برای محصولات این کارخانه آمریکایی وجود دارد که احتمالا هیچ جای دیگری رایج نیست. برای مثال اسکای لارک پنج مدل مختلف داشت و فقط بیوک B3 و B2 بود که به ایران آمد. با این حال این تقسیم‌بندی در بین کشورهای خارجی به این اندازه مصطلح نیست.

بسیاری از افراد از امکانات این خودروها هیچ تصوری ندارند برای همین باید هنگام فروش به توانایی‌هایشان اشاره کنیم. مثلا بیوک B2 با آن  صندلی‌های دو تکه، کولر، بخاری، دفراست پنکه شیشه عقب، فرمان هیدرولیک، شیشه رنگی، رادیو FMوAM، سقف چرمی، قفل مرکزی و شیشه های برقی نشان می‌دهد که به عنوان یک خودروی کلاسیک، آنقدرها هم قدیمی نیست.

بیوک B3 مونتاژ شده  قدرت تولید شده در پیشرانه را می‌تواند با یک جعبه دنده اتوماتیک به چرخ‌ها برساند و به همین دلیل هم معمولا قیمت بالاتری دارد. با این خودروها در دنده یک می‌توان به سرعت 80 کیلومتر رسید و نیازی به تغییر دنده نداشت. به همین ترتیب این خودرو قابلیت بسیار بالایی بخصوص در سربالایی‌ها دارد.

اگر هم صاحب یک B5  قدیمی هستید که سال‌ها در گوشه پارکینگ خانه قدیمی خاک خورده بهتر است در آگهی خود توضیح دهید که این نسخه به صورت وارداتی داخل کشور ما شده و پیشرفته‌ترین بیوک بازار بوده است. همچنین نمونه‌های کوپه صندوق‌داری که در ایران وجود دارد هم مونتاژ داخل کشور نبوده و از آمریکا وارد شده است.

یکی دیگر از نکاتی که باید برای خریداران توضیح داد آبی یا قرمز بودن پیشرانه آن است. بر اساس یک قرارداد نانوشته‌ای بیوک آبی به خودرویی شهرت دارد که پیشرانه آن را آمریکا و بیوک قزمر پیشرانه‌ای دارد که کانادا آن را ساخته است.

افراد زیادی نیستند که حاضرند برای داشتن  یک بیوک همه کاری کنند اما عشاق این خودروی قدیمی حاضرند حتی زندگیشان هم برای در دست گرفت آن فرمان باریک بدهند. برای همین نگران به فروش رفتن آن نباشید؛ همین که آگهی فروش بیوک خود را در سایت دیوار آپلود کنید مشتریان این خودروی قدیمی هر جایی که باشید شما را پیدا می‌کنند.

bato-adv
bato-adv
bato-adv