ترنج موبایل
کد خبر: ۴۳۶۷۷۸

با اتخاذ برنامه‌های جامع صورت می‌گیرد:

جهش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو از مسیر کیفیت

دراین گزارش آمده است، براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان ازسبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دوشاخص (CSI) روند افزایشی و درشاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان (IQS) دارای روند کاهشی و رو به بهبود بوده است.

تبلیغات
تبلیغات

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی را برای ارتقا و تحول کیفیت در زنجیره ارزش تولید خودرو با تکیه بر توانمندی سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرا در سال جهش تولید تدارک دیده است که با تحقق این امر سبب بهبود کیفیت محصولات و در نهایت رضایت مشتریان می‌شود.

ایکو پرس نوشت: جهش تولید در این گروه صنعتی همراه با ارتقای کیفیت محصولات خواهدبود و برهمین اساس ارتقای سطح کیفیت محصول سمند به سه ستاره و هایما اس.۵ به چهار ستاره دردستور کار قرارداد و بهبود ۱۰ درصدی امتیاز کیفیت سایر محصولات از جمله خانواده محصولات پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، دنا و همچنین بهبود در برخی مکانیزم‌ها و سیستم‌های خودرویی و موتور نیز از جمله پروژه‌های بهبود کیفیت در حوزه محصولات، سیستم و قطعات در سال جاری اجرایی می‌شود.

برمبنای این گزارش، تامین مواد اولیه، قطعات و مجموعه‌های با کیفیت هم‌زمان با پیشبرد برنامه‌های ساخت داخل، تحقق تولید با کیفیت با اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های بهبود کیفیت، نظارت کیفی ویژه بر فرآیند‌های صادرات، لجستیک، تحویل و ارایه خدمات بدون نقص از اولویت‌های حوزه کیفیت در سال ۹۹ است و برای دستیابی به اهداف، نسبت به تدوین برنامه‌ها در راستای ارتقای سطح رضایت‌مندی مشتریان اقدام شده است.

همچنین درحال حاضر تمامی محصولات تولیدی رضایت بالاتر از شاخص متوسط صنعت دارند. مراجعات و قطعات برگشتی در شبکه خدمات پس از فروش (R۱۰۰ و C۱۰۰) نیز از شاخص‌های مهم ارزیابی رضایت‌مندی مشتریان است که در سال گذشته بهبود ۱۹ درصدی در شاخص مراجعات (R۱۰۰) در بازه ۱۰ هزار کیلومتر نسبت به سال ۹۷ تجربه شده است. همچنین در شاخص برگشتی قطعات (C۱۰۰) در بازه ۱۰ هزار کیلومتر نیز بهبود ۱۶ درصدی نسبت به سال ۹۷ به ثبت رسیده است.

دراین گزارش آمده است، براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان ازسبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دوشاخص (CSI) روند افزایشی و درشاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان (IQS) دارای روند کاهشی و رو به بهبود بوده است.

شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان در محصولات پژو ۲۰۶ هاچ بک و دنا طی ماه‌های گذشته علاوه بر ادامه روند کاهشی و رو به بهبود، اهداف ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت در شاخص مذکور برای این محصولات محقق شده است.

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات