bato-adv
bato-adv

بروز رسانی اینستاگرام با تغییراتی در اشتراک گذاری ویدئو معرفی شد

بروز رسانی اینستاگرام با تغییراتی در اشتراک گذاری ویدئو معرفی شد

در این قابلیت همه ویدئو‌های جدیدی که در اینستاگرام آپلود می‌شوند، چه کوتاه باشند و چه بلند در بخش جدیدی به نام Video ذخیره می‌شوند. اینستاگرام چند ویژگی ویرایش دیگر را نیز معرفی کرده که می‌توان به قابلیت برش ویدئو، اضافه کردن فیلتر‌ها، اضافه کردن موقعیت مکانی و اضافه کردن نام افراد اشاره کرد.

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰

شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای آپلود کردن ویدئو‌ها معرفی کرد که کار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از انگجت؛ اینستاگرام شب گذشته ساعت‌ها از کار افتاد، اما با تغییر ظاهری در نحوه مدیریت ویدئو‌ها توسط کاربران، دوباره به میادین بازگشت. اینستاگرام قالب طولانی IGTV خود را با ویدئو‌های معمولی از فید اصلی ادغام کرده و تنها یک فرمت برای همه ویدئو‌های اینستاگرام باقی مانده است.

جزئیات ویژگی جدید اینستاگرام درباره ویدئو‌ها

در این به روز رسانی جدید نام IGTV به Instagram TV تغییر پیدا کرده است و اکنون کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند ویدئو‌هایی را به مدت ۶۰ دقیقه را در فید اصلی به اشتراک بگذارند و دیگر نیازی به اینکه کاربران برای مشاهده ویدئوی کامل به بخش Instagram TV بروند، نیست. این قابلیت جدید ممکن است به بلاگر‌ها و اینفلوئنسر‌ها نیز کمک کند تا بتوانند ویدئو‌های تبلیغاتی خودشان که طولانی هم هستند را به این شکل به اشتراک بگذارند.

بروز رسانی جدید اینستاگرام با تغییراتی در اشتراک گذاری ویدئو معرفی شد

در این قابلیت همه ویدئو‌های جدیدی که در اینستاگرام آپلود می‌شوند، چه کوتاه باشند و چه بلند در بخش جدیدی به نام Video ذخیره می‌شوند. اینستاگرام چند ویژگی ویرایش دیگر را نیز معرفی کرده که می‌توان به قابلیت برش ویدئو، اضافه کردن فیلتر‌ها، اضافه کردن موقعیت مکانی و اضافه کردن نام افراد اشاره کرد.

بروز رسانی جدید اینستاگرام با تغییراتی در اشتراک گذاری ویدئو معرفی شد

این ویژگی می‌تواند جذب کاربران برای دیدن ویدئو‌های اینستاگرام را افزایش دهد. عرضه IGTV آن چیزی نبود که اینستاگرام انتظار داشت و مخاطبان را به خود جذب نکرد. اکنون این به روزرسانی باعث می‌شود قالب ویدئویی طولانی‌تر در دسترس قرار گیرد و کاربران به آسانی بتوانند ویدئو‌ها را مشاهده کنند. ممکن است سازندگان تمایل بیشتری به اشتراک گذاری ویدئو‌ها در اینستاگرام داشته باشند و این ممکن است به غول رسانه‌های اجتماعی کمک کند تا بهتر با TikTok، YouTube و سایر شبکه‌های اجتماعی متمرکز بر ویدئو رقابت کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی جدید از امشب به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

برچسب ها: اینستاگرام ویدیو