ترنج موبایل
کد خبر: ۵۷۶۵۵

فيس بوك از ياهو پيشي گرفت

تبلیغات
تبلیغات


در حالي كه گوگل به لطف يوتيوب برتري خود به عنوان مقصد شماره يك ويديوي آنلاين را حفظ كرد، اما فيس بوك موفق شد در اين عرصه از ياهو فراتر رود و جايگاه دوم را تصرف كند.

بر اساس آمار كام اسكار، سايت‌هاي گوگل در ماه اوت 146.3 ميليون بازديدكننده منحصر داشتند و در مجموع 1.9 ميليارد مشاهده از آن‌ها انجام گرفت و به‌طور متوسط كاربران حدود چهار و نيم ساعت ويديوي اينترنتي را در سايت‌هايي مانند يوتيوب مشاهده كردند.

فيس بوك با 58.6 ميليون بازديدكننده و 243 ميليون مشاهده، ماه گذشته در رتبه شماره دو جاي گرفت و ياهو نيز با 53.9 ميليون بازديدكننده رتبه سوم را كسب كرد.

سايت ويديويي Vevo كه از فن‌آوري يوتيوب استفاده مي‌كند و در ماه دسامبر از سوي يوتيوب و "يونيورسال موزيك گروپ" راه‌اندازي شد، با 45.5 ميليون بازديدكننده در رتبه چهارم قرار گرفت.

در مجموع حدود 85.1 درصد از كل مخاطبان اينترنت آمريكايي ماه گذشته به تماشاي ويديوهاي آنلاين پرداختند و هر كاربر به طور متوسط 4.8 دقيقه ويديو مشاهده كرد.

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات