خدمات گارانتی و وارانتی سایپا متحول می شود
به گزارش سایپانیوز، حسن عموزاده مدیر عامل این شرکت تاکید کرد : سال 1389 از سوی مدیر عامل گروه سایپا، سال خدمات پس از فروش و توسعه محصول نامگذاری شده و شرکت سایپا یدک درحوزه خدمات پس از فروش طرحی را در دست تدوین و اجراء دارد که بر اساس آن خدمات گارانتی و وارانتی گروه سایپا کاملاً متحول می شود.
وی خاطر نشان کرد : براساس این طرح بسته های خدمات گارانتی و وارانتی به گونه ای تعریف شده که مشتریان کاملاً زیر چتر حمایتی گروه سایپا قرار می گیرند.
عموزاده تصریح کرد : در این بسته های خدماتی مشتریان برای دریافت خدمات از شبکه خدمات پس از فروش سایپا از مشوق ها و امتیازات ویژه برخوردار هستند.
به گفته عموزاده با افزایش کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا میزان هزینه های گارانتی کاهش پیدا کرده و بنا به تاکید مدیر عامل گروه سایپا، بسته های خدماتی جهت افزایش رضایت و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان تعریف شده است.
عموزاده همچنین عنوان افزود: بسته های خدمات جدید ، کسب و کار نمایندگی ها را افزایش داده و باعث می شود که مشتریان از خدمات گارانتی و وارانتی رضایت کامل داشته باشند.
مدیر عامل سایپا یدک خاطر نشان کرد: این شرکت در بسته های خدماتی جدید گروه سایپا خدماتی را تعریف کرده که قابل رقابت با خودروسازان بزرگ جهانی است.