نسل جدید پاترول همانند نسل قبلی، براساس شاسی نردبانی مشترک با اینفینیتی QX۸۰ به تولید خواهد رسید.
نیسان پاترول از سالها پیش تاکنون، رقیب تویوتا لندکروزر بوده است. تویوتا لندکروزر مدتی پیش با تغییر نسل همراه شد و موتور V۸ خود را از دست داد. نیسان پاترول نیز در نسل جدید خود، فاقد موتور V۸ خواهد بود.
به گزارش دیجیاتو، نیسان تاکنون جلوپنجره، چراغهای عقب، رینگهای آلیاژی ۲۲ اینچی و پیشرانه V۶ با توربوشارژر دوقلو آفرودر جدیدش را رونمایی کرده است. نسل جدید پاترول همانند نسل قبلی، براساس شاسی نردبانی مشترک با اینفینیتی QX۸۰ به تولید خواهد رسید.
این دو خودرو ابعاد و وزن یکسانی خواهند داشت، اما پاترول جدید طراحی ظاهری جدیدی در بخش جلو و عقب دارد. به عنوان مثال جلوپنجره V شکل نیسان اکنون ظاهر متفاوتی دارد و ساختار لانه زنبوری زیر آن قرار گرفته است. چراغهای LED افقی نیز به جلوپنجره این خودرو متصل شدهاند.
پیشرانه نسل جدید نیسان پاترول، موتور ۳.۵ لیتری V۶ با توربوشارژر دوقلو است که اکنون در اینفینیتی QX۸۰ مورد استفاده قرار میگیرد. با وجود سیلندرهای کمتر، نیسان قول داده است که این خودرو از نظر عملکرد، شتاب و قدرت بهتر از موتور قبلی خواهد بود. حداکثر راندمان این پیشرانه ۴۵۰ اسببخار قدرت و ۶۹۹ نیوتنمتر گشتاور است.
این پیشرانه به همراه گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد. نسل فعلی نیسان پاترول از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارد و دو فیسلیفت را در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ تجربه کرده است. تغییر نسل این خودرو به آفرودر نیسان کمک میکند تا قابلیت رقابت با تویوتا لندکروزر J۳۰۰ را داشته باشد.