bato-adv
کد خبر: ۷۸۱۳۶۸

پاسخ جالب رونالدو به سوالی در مورد بهترین بازیکن تیم

پاسخ جالب رونالدو به سوالی در مورد بهترین بازیکن تیم
کریستیانو رونالدو آنطور که خودش عنوان کرده، به اینکه بهترین بازیکن النصر باشد اهمیتی نمی‌دهد و تیم برایش از همه چیز مهم‌تر است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

النصر و الریان در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم رفتند و این زردپوشان ریاض بودند که بازی را با نتیجه ۲-۱ به نفع خود به پایان بردند. گل اول این تیم را سادیو مانه زد و گل دوم را هم کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا درخشش چشمگیر خود در آغاز فصل را ادامه دهد.

 

رونالدو از زمانی که در سال ۲۰۰۸ و در باشگاه منچستریونایتد اولین توپ طلای خود را به دست آورد، همواره به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته شد. سال بعدش به رئال مادرید رفت و سطح بازی خود را بالاتر برد و رقابتش با لیونل مسی که آن زمان ستاره بارسلونا بود، جای خطا و اشتباه برایش باقی نگذاشت و در نهایت به بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرافتخار رئال مادرید تبدیل شد. زمانی که در سال ۲۰۱۸ سانتیاگو برنابئو را به مقصد یوونتوس ترک کرد، ۴۵۰ گل در ۴۳۸ بازی‌اش برای غول‌های لالیگا به ثمر رسانده بود. او در یوونتوس هم بهترین بازیکن بود و در ۱۳۸ بازی‌اش در سه فصلی که در تورین سپری کرد ۱۰۱ گل به ثمر رساند. دوره دومش در منچستریونایتد آنطور که انتظار داشت پیش نرفت و سپس در دسامبر ۲۰۲۲ پیراهن النصر عربستان را به تن کرد.

از آن زمان به یکی از جذابیت‌های فوتبال عربستان تبدیل شده و سطح باشگاه النصر را بالاتر برده و خودش هم با هنرنمایی‌ها و درخششی که در هر بازی از خود نشان داد ثابت کرد که هنوز هم حرف‌های زیادی در زمین بازی برای گفتن دارد و می‌تواند در ۳۹ سالگی نیز در اوج آمادگی باشد. او روز دوشنبه هفتمین گلش در هشت بازی فصل را به ثمر رساند.

 

بعد از بازی از اسطوره پرتغالی پرسیده شده که آیا بهترین بازیکن النصر هستی؟ و رونالدو اینگونه پاسخ داد:

دیگر مهم نیست که من بهترین هستم یا نه، دیگر به این موضوع اهمیتی نمی‌دهم. برای یک بازیکن خوب است که گل بزند، اما برای من مهم‌تر این است که تیم برنده شود. من به شکستن رکوردها عادت دارم و دیگر به دنبال این چیزها نیستم. مهم‌ترین چیز برای من اکنون این است که از فوتبال  لذت ببرم و به النصر و هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا پیروز شوند.

النصر روز شنبه با العروبه در لیگ حرفه‌ای عربستان بازی خواهد کرد. اگرچه فوق‌ستاره پرتغالی در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا جام قهرمانی لیگ را به دست آورد اما جام لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان از دستان او دور مانده. النصر در سال ۲۰۱۹ قهرمان لیگ شده بود و در دو فصل اخیر دوم شد. آنها در حال حاضر بعد از ۵ بازی لیگ در جایگاه چهارم جدول ایستاده‌اند و ۴ امتیاز از الهلال صدرنشین کمتر دارند.

 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین