ترنج موبایل
کد خبر: ۸۶۱۶۲۰

حضور خلاقانه «دال» در یک برنامه پرمخاطب؛

وقتی بیمه هم درگیر مافیا می‌شود

وقتی بیمه هم درگیر مافیا می‌شود
تبلیغات
تبلیغات

در یکی از متفاوت‌ترین کمپین‌های برندینگ سال، دال ، استارت‌آپ نوآور بیمه، با حضور خلاقانه در یک برنامه رئالیتی‌شو پرمخاطب به نام الکلاسیکو در شبکه نمایش خانگی نماوا، توانست تجربه‌ای ماندگار برای بینندگان رقم بزند. برنامه‌ای که با حضور بازیگران مطرح سناریویی جذاب و پر هیجانی از بازی مافیا را روایت می‌کند، از همان قسمت‌های اول توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد.

آنچه این کمپین را برجسته می‌کند، صرفاً تبلیغات بصری مانند زیرنویس، تبلیغ پیش از برنامه یا بیلبوردهای محیطی نیست؛ بلکه دال در قالب "کارت دال" در سناریوی بازی نیز وارد شده است. بر اساس طراحی این کارت، هر بازیکنی که آن را دریافت کند، در طول بازی از مزیت "بیمه" برخوردار و در قبال کل خطرات جریان بازی ایمن خواهد بود. این حضور دراماتیک و هوشمندانه، علاوه بر جذابیت نمایشی، مفاهیم کلیدی برند را به شکلی غیرمستقیم و مؤثر به ذهن مخاطب منتقل می‌کند.

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات