رونمایی از لوگوی جدید رنجروور

رنج روور در مسیر تبدیل شدن به یک برند مستقل، هویت بصری تازهای معرفی کرده که برخلاف تصور، قرار نیست روی خودروها نصب شود.
برند JLR (نام پیشین جگوار لندروور) در تلاش است تا خود را به عنوان یک شرکت خوشهای برندهای لوکس معرفی کند. علاوه بر جگوار، حالا رنج روور، دیفندر و دیسکاوری نیز در حال تبدیل شدن به برندهای مستقل خود هستند، نه فقط زیرمجموعهای از لندروور. به عنوان بخشی از این تحول، رنج روور یک لوگوی جدید معرفی کرده است؛ اما این لوگویی نیست که قرار باشد روی خودروها ببینید!
معرفی لوگوی جدید و کاربرد آن
به گزارش خبرآنلاین، وبسایت اتوکار (Autocar) این لوگو را که در یک ارائه اخیر به سرمایهگذاران JLR به نمایش گذاشته شده بود، کشف کرده است. این لوگو اساساً شامل دو حرف R به هم پیوسته است که روی هم قرار گرفتهاند. به گفته این برند، لوگوی جدید رنج روور به عنوان یک نماد کوچکتر برای جاهایی که نشان 'Range Rover' به خوبی جای نمیگیرد، توسعه یافته است؛ بنابراین، همچنان عبارت "Range Rover" را روی کاپوت این شاسیبلند لوکس خواهید دید.
رنج روور همچنین یک الگوی جدید را معرفی کرده که ما را یاد طرحهایی میاندازد که روی کیفهای گرانقیمت قرار دارند. شاید رنج روور از این الگو برای روکش صندلیها یا لوازم جانبی استفاده کند.
روندی آشنا در صنعت خودرو و آینده رنج روور
آنچه رنج روور در حال انجام آن است، بیسابقه نیست. بیامو پنج سال پیش نسخه جدیدی از لوگوی نمادین خود را رونمایی کرد که در برندینگ خود استفاده میکند، نه روی خودروها. بسیاری از برندهای خودرو نیز در حال رونمایی از لوگوهای جدید خود هستند. برای مثال همین هفته گذشته، لوگوی جدید بنتلی برای اولین بار به نمایش گذاشته شد.
امسال، با عرضه قریبالوقوع پرچمدار تمامبرقی رنج روور، یک سال بزرگ برای رنج آن خواهد بود. JLR به سرمایهگذاران خود گفته است که بیش از ۶۰ هزار نفر در لیست انتظار این مدل قرار دارند. این مدل از نظر ظاهری کاملاً شبیه به رنج روور بزرگ بنزینی خواهد بود.