ترنج موبایل
کد خبر: ۲۱۹۸۱۴

خودروسازان داخلی و بازار داغ ماه‌های پایان سال

آیا خودروسازان با افزایش تولید محصولات توان پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان را خواهند داشت و یا همچون سال‌های گذشته بازار در اختیار سودجویان و دلالان خواهد افتاد؟

تبلیغات
تبلیغات
آیا خودروسازان با افزایش تولید محصولات توان پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان را خواهند داشت و یا همچون سال‌های گذشته بازار در اختیار سودجویان و دلالان خواهد افتاد؟

به گزارش عصر ایران، همواره در ماه های منتهی به پایان سال بازار خودرو رونق می گیرد و بسیاری از کسانی که در طول سال از داشتن خودرو بی بهره بوده اند در این ماه‌ها به دلیل مسافرت های نوروزی تمایل به خرید خودرو دارند.

از سوی دیگر برخی از مردم نیز با توجه به نو شدن فصل اقدام به تغیر و نو کردن خودرو خود می‌کنند.

در این بین نقش خودروسازان در تأمین بازار نوروزی بسیار اهمیت دارد، چرا که خودروسازان بر اساس برنامه خود اقدام به تولید انواع محصول می‌کنند.

در سال‌های اخیر با توجه به روند نامناسب تولید خودرو در خودروسازی‌های بزرگ کشور و با توجه به وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت، همواره این معضل به چشم می‌خورد که مردم به ناچار برای تأمین خودرو خود به حاشیه بازار می‌رفتند و از طریق نمایشگاه‌های فروش خودرو و یا دلالان این حوزه اقدام به تأمین خودرو می‌کردند.

در این بین نیز افرادی اقدام به سودجویی می کردند و با توجه به کمبود خودرو عرضه‌شده از جانب شرکت‌های خودروساز در بازار، حاشیه بازار نقش تعیین‌کننده‌ای در قیمت‌‎گذاری خودرو داشت و افراد سودجو و دلالان این حوزه اقدام به بهره‌برداری از این اوضاع و به اصطلاح ایجاد بازار سیاه و افزایش قیمت خودروها می‌کردند.

اما در سال جاری که از ابتدا رویکرد خودروسازان به افزایش تیراژ تولیدشان بوده است و به کرات از افزایش تیراژ خود نسبت به سال های گذشته خبر داده‌اند، باید دید که این بازار تشنه در انتهای سال را چگونه مدیریت می کنند.

آیا خودروسازان با افزایش تولید محصولات توان پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان را خواهند داشت و یا همچون سال‌های گذشته بازار در اختیار سودجویان و دلالان خواهد افتاد و مردم ناچار به تهیه خودرو با قیمت‌های گزاف خواهند شد؟
تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات