ترنج موبایل
کد خبر: ۲۵۴۳۴

گزارشabc از نوآوری های انتخاباتی موسوی

تبلیغات
تبلیغات


کاندیداهای ریاست جمهوری تلاش‌ دارند با استفاده از روش‌هایی نوین مانند وبسایت‌های اینترنتی از قبیل یوتیوب و فیس‌بوک و همچنین پیام‌های کوتاه موبایل، آرای بیشتری به سود خود جذب کنند.

اما اینجا واشنگتن در نوامبر سال 2008 نیست. اینجا، ایران در سال 1388 است!

این مسئله، نشانه‌ای دال بر رقابت‌های داغ انتخاباتی در جامعه و کشوری است که به طور روز افزونی با فن آوری‌های جدید سر و کار دارد. در کمتر از یک ماه‌ آینده، ایرانیان تصمیم خواهند گرفت که آیا محمود احمدی‌نژاد، دفتر کار خود را ترک خواهد کرد و یا برای دوره چهار ساله دیگری انتخاب خواهد شد.

بیش از 400 کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری ایران که روز 22 خرداد برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند. اما نورافکن، فقط بر روی سه نفر از رقبای احمدی‌نژاد قرار گرفته است: میر حسین موسوی، مهدی کروبی و محسن رضایی.

در میان این سه کاندیدا، موسوی جدی‌ترین رقیب به نظر می‌رسد. موسوی، همچنین فردی است که از لحاظ استفاده از فن آوری‌های نوین، بالاترین رتبه را در میان کاندیداها به خود اختصاص داده است. کمپین انتخاباتی او در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، صفحاتی در وبسایت‌های فیس‌بوک و توییتر ایجاد کرده است.

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات