December 26 2024 - پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳
- RSS
- |
- قیمت خودرو
- |
- عضویت در خبرنامه
- |
- پیوندها و آگهی ها
- |
- آرشیو
- |
- تماس با ما
- |
- درباره ما
- |
- تبلیغات
- |
- استخدام
پورشه روز جمعه توربو S ای-هیبرید ۲۰۱۸ را معرفی کرد. سدان پلاگین (Plug-in) لوکس پورشه از یک پیشرانهی قدرتمند هشت سیلندر به همراه یک سیستم الکتریکی، که از هایپرخودروی ۹۱۸ اسپایدر قرض گرفته شده است، بهره میبرد.
پورشه روز جمعه توربو S ای-هیبرید ۲۰۱۸ را معرفی کرد. سدان پلاگین (Plug-in) لوکس پورشه از یک پیشرانهی قدرتمند هشت سیلندر به همراه یک سیستم الکتریکی، که از هایپرخودروی ۹۱۸ اسپایدر قرض گرفته شده است، بهره میبرد.
پورشه اولین بار در این خودرو از ترکیب سری مشهور توربوی خود با برچسب جدید خود E-Hybrid برای ایجاد یک تیپ ردهبالای جدید در محصولات خود استفاده میکند. همچنین، این اولین بار است که پورشه یک خودروی هیبرید را به عنوان تیپ ردهبالا و پرچمدار خود معرفی میکند.
پورشه پانامرا توربو S ای-هیبرید قدرت خود را از ترکیب یک موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری توین توربو با یک موتور الکتریکی تأمین میکند که مجموعا توانایی تولید ۶۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۴۸ نیوتن متر گشتاور دارد. موتور هشت سیلندر این خودرو، همان موتوری است که در پانامرا توربو مورد استفاده قرار گرفته و از توان ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۷۶۸ برخوردار است. بر اساس اعلام رسمی پورشه، پانامرا توربو S هیبرید قادر است در ۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
مشابه مدل ضعیفتر پانامرا ۴ هیبرید، موتور الکتریکی با سیستم انتقال قدرت یکپارچه شده است که در مدل توربو S ای-هیبرید، از جعبه دندهی ۸ سرعتهی دوکلاچه استفاده شده و نیروی تولیدشده توسط پیشرانه، به هر چهار چرخ منتقل میشود.
بر اساس حالت رانندگی، یک سیستم جداکننده (Decoupler) توسط یک کلاچ برقی به صورت الکترومکانیکی فعال میشود که گفته میشود قادر است زمان پاسخ سریع و انتقال نرم بین حالات مختلف رانندگی را امکانپذیر کند.