bato-adv

وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران تهران

وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران تهران
امروز (دوشنبه) قیمت رهن و اجاراه واحدی ۶۲ متری، ۲۱ سال ساخت و بدون آسانسور و پارکینگ در محله پاسداران ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۲ میلیون تومان اجاره است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

بررسی بازار رهن و اجاره در محله پاسداران نشان می‌دهدبرای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله دست‌کم باید ۸۵۰ میلیون تا یک میلیارد تومان در نظر داشت.

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در محله پاسداران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله دست‌کم باید ۸۵۰ میلیون تا یک میلیارد تومان در نظر داشت.

اگر واحدی ۱۰۰ مترمربعی و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری در نظر بگیریم؛ حداقل مبلغ برای رهن کامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

البته با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌توان در این منطقه خانه رهن کرد؛ واحدی ۶۲ متری، ۲۱ سال ساخت و بدون آسانسور و پارکینگ، با ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۲ میلیون تومان اجاره و یا واحدی ۴۵ متری و ۲۵ سال ساخت، با این مبلغ برای رهن و ۷ میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

همچنین با این بودجه و اجاره ماهیانه ۳۸ میلیون تومان می‌توان واحدی ۱۲۵ متری و ۷ سال ساخت، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری را اجاره کرد.

در این محدوده، برای آپارتمانی ۱۰۶ متری و ۵ سال ساخت، دارای آسانسور و پارکینگ، ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۶۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

در جدول زیر، قیمت رهن و اجاره انواع آپارتمان در پاسداران، قابل مشاهده است: 

وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران تهران

مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین