رتبه نخست خدمات پس از فروش كشور براي ايران خودرو
به گزارش ايكوپرس ، جواد نجمالدين، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، ضمن بيان اين مطلب افزود: ايساكو در سه سال متوالي مقام اول را در بين شركتهاي ارايه دهنده خدمات پس از فروش كسب كرده بود و امسال نيز براي اولين بار دركشور به «رتبه اول» دست يافت.
مدير عامل گروه صنعتي ايرانخودرو ادامه داد: در ارزيابيِ سال 91 وزارت صنعت، معدن و تجارت كه توسط سازمان بازرسی کيفيت و استاندارد ايران انجام ميشود، كليه شركتهاي عرضه كننده خودرو چه داخلي و چه وارد كننده خودرو، بالغ بر 36 شركت بودهاند كه ايساكو با كسب امتياز64 . 80 رتبه اول را از آن خود كرد.
نجم الدين اظهار داشت: شركت ايساكو با داشتن بيش از800 نمايندگي دركل كشور، بيشترين تعداد نمايندگيرتبه يك و كمترين تعداد نمايندگي رتبه سه را در بين ساير شركتها دارد.
وي درخصوص شاخص هاي ارزيابي گفت: شاخصهاي اين ارزيابي شامل چهار شاخص كيفيت ارايه خدمات، سرعت ارايه خدمات، هزينه ارايه خدمات و نتيجه عملكرد با رويكرد رضايتمندي مشتريان از خدمات پس از فروش بوده است.
ارزيابي خدمات پس از فروش شركتهاي خودروسازي به منظور بررسي شاخصهاي مختلف در خدمات و با هدف ارتقاي خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زير ساختهاي شبكه خدمات شامل نمايندگيهاي مجاز و ستاد انجام ميشود.
اين ارزيابي ها مدت 10 سال است كه به صورت سالانه در حوزه خدمات خودرو به اجرا گذاشته شده و بر اساس نتايج آن شركتهاي عرضه كننده خودرو رتبه بندي ميشوند.