bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۶۱۴۶

روسیه به جنگ فساد جنسی می رود

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
ماموران پلیس روسیه با اجرای عملیات گسترده در مسکو پایتخت این کشور برای اجرای قانون ممنوعیت روسپیگری، 17 مرکز بردگی جنسی را کشف و سازمان دهندگان این فعالیت ها را که یک زوج بودند همراه متهمان دیگر بازداشت کردند.

به گزارش ایرنا خانم ایرینا وولک سخنگوی وزارت کشور روسیه امروز (چهارشنبه) با اعلام این خبر افزود: مراکز فساد جنسی با سوءاستفاده از زنان در مناطق مختلف و در آپارتمان های اجاره ای به صورت مخفیانه فعالیت می کردند که پس از کسب اطلاعات شناسایی و کشف شدند.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه نیز اعلام کرد که نیروهای ویژه پلیس و اداره تحقیقات جنایی روسیه توانستند، شبکه پیچیده ای از مدیریت خانه های فساد را کشف کنند که اداره کنندگان اصلی آن یک زوج ساکن در حومه مسکو بودند.

بنا به این گزارش، گردانندگان خانه های فساد با آگهی های اینترنتی دختران و زنان را فریب می دانند و پس از سوءاستفاده اجباری اولیه، آنان را به کار می گرفتند و همچنین مردان فاسد را از طریق شبکه های مجازی جلب می کردند.

روسپیگری فردی، راه اندازی خانه های فساد یا همکاری با این اقدام ها در روسیه مجازات های سنگینی در پی دارد و دادگاه ها برای مجرمان 10 تا 15 سال زندان و همچنین پرداخت جریم های نقدی تعیین می کنند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو