اطلاع رسانی تبلیغاتی
جهان نوین آریا رتبه اول رضایت مشتریان در فروش را کسب کرد

براساس آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، رتبه نخست رضایت مشتری در فرایند فروش را از آن خود کرد.

این ارزیابی در بازه زمانی تابستان ۹۶ و با حضور تمامی شرکتهای عرضهکننده خودرو (شامل واردکننده و تولیدکننده) انجام شد.
گفتنیست شرکت جهان نوین آریا، در کمتر از یکسال از فعالیت خود با دو محصول توانست ۱۰ درصد از سهم بازار وارداتیها را کسب کند. این شرکت با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات نیسان در سراسر ایران و رعایت مشتریمداری، توانست در مدتی محدود مجددا محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران بر سر زبانها جاری کند.
لازم به ذکر است، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI بهعنوان نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقاء کیفیت محصولات، حمایت از حقوق مصرفکنندگان، و نظارت بر حسن اجرای پروژهها و خدمات، ارزیابیهای دورهای را از کلیه شرکتهای خودرویی به عمل میآورد.