bato-adv
bato-adv

(ویدئو) افزایش قیمت نستله، فروش را به بالاترین حد رساند

(ویدئو) افزایش قیمت نستله، فروش را به بالاترین حد رساند

بزرگترین شرکت کالا‌های مصرفی جهان، صاحب برند‌های Nescafé، Purina، Cheerios، Nespresso، Maggi و Quality Street، رشد فروش ۸.۵ درصدی را به ۶۹.۱ میلیارد فرانک سوئیس (۶۱ میلیارد پوند) در ۹ ماه اول سال گزارش کرد.

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱

شرکت نستله رشد دو رقمی بین ۱۰.۷ تا ۱۵.۱ درصد را در بخش شکلات، آب و غذای حیوانات خانگی گزارش کرده است.

به گزارش فرارو، نستله قوی‌ترین رشد فروش خود را در ۱۴ سال گذشته گزارش کرده است، زیرا محصولاتی از جمله کیت کت، آب معدنی گازدار پریر و غذای حیوانات خانگی پس از افزایش قیمت ۷.۵ درصدی به مصرف کنندگان، از قفسه‌ها خارج می‌شوند.

بزرگترین شرکت کالا‌های مصرفی جهان، صاحب برند‌های Nescafé، Purina، Cheerios، Nespresso، Maggi و Quality Street، رشد فروش ۸.۵ درصدی را به ۶۹.۱ میلیارد فرانک سوئیس (۶۱ میلیارد پوند) در ۹ ماه اول سال گزارش کرد.

این بالاترین نرخ رشد شرکت مستقر در سوئیس است. با این حال، این شرکت که رشد دو رقمی بین ۱۰.۷ تا ۱۵.۱ درصد را در بخش شکلات، آب و حیوانات خانگی گزارش کرده است، اعتراف کرد که رونق درآمد بیشتر نتیجه انتقال افزایش قیمت قابل توجه به مصرف کنندگان بوده است.

از ۸.۵ درصد رشد ارگانیک، ۷.۵ درصد ناشی از افزایش قیمت در سراسر سبد آن است.

نتایج نستله نشان می‌دهد که نرخ افزایش قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد – رشد درآمد ارگانیک سه‌ماهه سوم به ۹.۳ درصد رسید –، زیرا نرخ تورم در بریتانیا در سپتامبر برای دومین بار در سال جاری به دلیل افزایش شدید قیمت مواد غذایی به بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته رسید.

مارک اشنایدر، مدیر اجرایی نستله، گفت: در حالی که به تنظیم مسئولانه قیمت‌ها برای انعکاس تورم ادامه دادیم، رشد ارگانیک قوی داشتیم. محیط اقتصادی چالش برانگیز برای بسیاری از مردم نگران کننده است و بر قدرت خرید آن‌ها تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که هدف ما این است که محصولات را مقرون به صرفه و در دسترس نگه داریم و در عین حال منافع همه سهامداران خود را در نظر بگیریم.

برچسب ها: نستله کیت کت
bato-adv
bato-adv
bato-adv