چرا "رانا" و "دنا" به نمایشگاه خودروی مسکو رفته اند؟
گروه صنعتي ايران خودرو می گوید به منظور كسب سهم مناسب از بازار كشورهاي مشترك المنافع و روسيه محصولات رانا و دنا را در نمايشگاه بين المللي خودرو روسيه به نمايش گذاشته است.
به گزارش ايكوپرس، عبداله بابايي، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ايران خودرو در نشست خبری با خبرنگاران روسیه در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی خودروی مسکو با بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به استراتژي جديد مديريت ارشد شرکت ايران خودرو به منظور فعال سازي مناطق صادراتي، معرفي محصولات جديد و تعامل با نمايندگي هاي سابق و جذب نمايندگي هاي جديد در دستور کار اين شركت قرار گرفته است.
وي ادامه داد: در راستاي اين هدف حضور در هفتمين نمايشگاه بين المللي خودروي روسيه در شهر مسکو با همکاري شرکت يونيسون، شرکت ايران خودرو در بلاروس و همچنين نمايندگي اصلي ايران خودرو در روسيه برنامه ريزي شده است.
وی افزود: ایران خودرو می تواند با استراتژی مناسب در حوزه تبلیغات بین المللی، سهم بازار خودرو خود را در کشورهای منطقه CIS افزایش دهد.
مدير ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو در ادمه افزود: کشورهاي مشترک المنافع در منطقه CIS يکي از مناطق اصلي صادراتي ايران خودرو محسوب مي شوند و ایران خودرو برنامه ریزی منسجمی برای این بازار هدف، تبیین کرده است.
زمان برگزاری هفتمين نمايشگاه اينتراتوي مسکو در مرکز نمايشگاه بين المللي کراکوس در 65 کيلومتري از 2 تا 6 شهريور است.