bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۹۹۹۵

کودتای بازیکنان مس علیه قاسمپور در فرودگاه

تساوی بدون گل مس برابر پیکان در تهران نتیجه ای نبود که این تیم را از وضعیت بغرنج این هفته های خود نجات دهد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
تساوی بدون گل مس برابر پیکان در تهران نتیجه ای نبود که این تیم را از وضعیت بغرنج این هفته های خود نجات دهد.

به گزارش خبرآنلاین، این تیم در مدت سه هفته تعطیلات لیگ هم چندان وضعیت مطلوبی نداشت و مدیریت این تیم نتوانست از این فرصت استفاده کند و مشکلات این تیم را سر و سامانی ببخشد.

از همین رو بود که هواداران مس حالا پس از نتایج نگران کننده مس شعارهای خود را علاوه بر زمین خود به ورزشگاه های حریف نیز گسترش داده اند و معدود هواداران مس در ورزشگاه تختی تهران نیز علیه قاسمپور شعار سر دادند.

سرمربی مس نیز پس از تعطیلات بلند مدت لیگ همچنان با همان نقاط ضعفی که از ابتدای فصل به زمین می رفت، بازی می کند تا مشخص شود کادر فنی مس تا چه اندازه از تعطیلات لیگ استفاده مفید کرده است! اما در کنار همه این مشکلات حالا مس باید به صورت علنی اتفاقات تلخ دیگری را هم ببیند.

ظاهرا سرمربی مس با برخی بازیکنان تیم دچار مشکل شده است. بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم هم قرار داشتند و در بازی با پیکان علی رغم آمادگی حتی در لیست تیم هم قرار نگرفتند.

از سوی دیگر تبعات این اتفاقات در نهایت منجر به این شد که در پایان بازی مس برابر پیکان و در فرودگاه عده ای از بازیکنان این تیم از عدم حضور قاسمپور در فرودگاه استفاده کنند و تا جایی که امکان دارد علیه سرمربی تیم صحبت کنند تا مشخص شود جو این تیم تا چه حد متشنج شده است.

مدیریت باشگاه مس نیز که فعلا به دلیل نابسامانی وضعیت مدیریتی شرکت مس هنوز به خوبی نمی تواند اتخاذ تصمیم کند به لحاظ مالی فعلا تغییر سرمربی مس را به صرفه نمی داند اما شاید آن ها منتظرند با مشخص شدن وضعیت شرکت مس دست به تصمیم گیری های جدید بزنند.

مس هفته آینده در کرمان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و توجه رسانه ها به این بازی می تواند شمشیر دو سر برای مسی ها باشد.

اگر مس در این بازی حساس برنده باشد به آرامشی قابل توجه خواهد رسید اما اگر مس مطابق دو هفته اخیر خود نتیجه بگیرد در آن صورت رویارویی هواداران مس با قاسمپور و زوم رسانه ها بر روی آن برای باشگاه دردسرهای زیادی ایجاد خواهد کرد.

از همین رو شاید باشگاه مس سرانجام تصمیم بگیرد قبل از بازی با پرسپولیس تصمیمات جدیدی برای خود بگیرد.

باید دید کودتای بازیکنان علیه قاسمپور پس از کودتای قاسمپور علیه آنان در نهایت سرنوشت باشگاه را به کجا ختم می کند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو