bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۸۹۴۵
با 102 امضا

سوال از رییس جمهور تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد +متن کامل سوال

محمد دامادی، نماینده مردم ساری و طراح اصلی سوال از رییس جمهور گفت: طرح سوال با 102 امضا به نایب رییس مجلس، محمد رضا باهنر تحویل داده شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
فرارو- طرح سوال از رییس جمهور صبح امروز  تحویل هیئت رییسه مجلس شد.

محمد دامادی، نماینده مردم ساری و طراح اصلی سوال از رییس جمهور به خبرنگار فرارو گفت: طرح سوال  با 102 امضا به نایب رییس مجلس، محمد رضا باهنر تحویل داده شد.

نماینده ساری اظهار کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس نماینده دولت تا یک هفته وقت دارد به مجلس آمده و توضیحات مورد نظر را در کمیسیون مربوطه ارائه دهد و در صورتی که نمایندگان از این توضیحات قانع نشوند طرح سوال به صحن علنی ارائه خواهد شد. 

وی افزود: این طرح شامل تنها یک سوال از رییس جمهور و درباره مسائل ارزی است.

دامادی تاکید کرد: مجلس به دنبال تعامل با دولت است و به دنبال کار سیاسی نمی باشد. مجلس بنا به فرموده مقام معظم رهبری به هیچ وجه به دنبال غوغاسالاری نیست و صرفا به دنبال رفع مشکلات مردم قصد دارد این سوال را از رئیس جمهور محترم بپرسد تا در فضایی آرام و در راستای قانون اساسی مشکلات را حل کنیم.

به گزارش فرارو، متن کامل سوال از رییس جمهور به این شرح است:

هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی
با اهدای سلام

به استناد اصل 88 قانون اساسی و مواد 196 تا 197 آئین نامه داخلی مجلس شوراس اسلامی به منظور رفع ابهامات و تنویر افکار عمومی بدین وسیله سوال ذیل از رئیس جمهور محترم که به امضای 102 نفر از نمایندگان محترم رسیده است جهت ارجاع به کمیسیون مربوط تقدیم می شود.

سوال: 
جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم
با سلام و تحیت و آرزوی توفیق بیشتر برای جنابعالی 

همانطور که مستحضرید در روزهای پایانی شهریور ماه 1391 قیمت ارز خارجی نوسانات شدید داشت که باعث کاهش شدید ارزش پول ملی شد به طوری که با خودداری یک ماهه بانک مرکزی از تزریق ارز به بازار در روز سه شنبه 21/6/91 دلار هنگام صبح 2200 تومان، ظهر 2500 تومان و شب 2700 تومان قیمت گذاری شد. نظر به اینکه مسئولان اقتصادی کشور پاسخ قانع کننده ای را ارائه نکرده و تلویحا نشانی جنابعالی را به عنوان تصمیم گیر اصلی می دهند و از طرفی مطابق قانون پولی و بانکی کشور، مسئول تنظیم و اجرای سیاست ها و مقررات مربوط به معاملات ارزی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و طبق بند 5 ماده 10 قانون برنامه چهارم توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور، ریاست مجمع بانک مرکزی بر عهده رئیس جمهور قرار گرفته و همچنین تمام مصوبات شورای پول و اعتبار، کمیسیون اقتصادی دولت و کارگروه ویژه تحریم باید به تائید جنابعالی برسد و نیز درباره علل این اتفاق و به طور کلی سیاست دولت در خصوص تنظیم بازار ارز توضیح بفرمایید.»

Unknown
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
مزاحم احمدي نژاد نشيد. فعلا كه گرفتار دمشق و حلب است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
جواب احمدی نژاد: اوه اوه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
نمایندگان خودشان راازغرقشدن نجات بدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
به نظرم نمایندگان دلشان برای شوخی های احمدی نژاد تنگ شده است. اما این بار دیگر شوخی نیست بدانید که ایشان همه چیز را به ملت می گوید...!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
جواب رئیس جمهور:
اجازه ببدین بازم اجازه بدین
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۴
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
مشخصه که جواب این سوال و همچنین عکس العمل رئیس جمهور در مقابل این سوال چیه ، آقایانی هم که طراح سوال بودند این را می دانند ، من سوالم از این آقایان اینکه که چه فایده داره این کار ؟ آیا نرخ ارز و ارزش پول ملی با این کار مدیریت میشه ؟ یا فقط می خواهند به قول خودشان افکار عمومی را تنویر نمایند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
به گفته آقای رییس جمهور اگر به خودم می گفتید سوال های بهتری طرح می کردم !!!
آقا میرزا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
من جواب رو میدونم اینطور پاسخ میدند :
ببینید عزیزان تمام تلاش دولت و بنده اینه که ارز بالا نره خوب همینه با این وضعیتی که همتون میدونید هر کسی میتونه بیاد ما نوکرش هم هستیم بگذارید کار بره جلو!!!
به هر حال این ملت حقش این نیست که دلار به این قیمتها برسه قیمت واقعی دلار الان 900 تومنه !!
یه عده میخواد دولت رو تخریب کنند و با دلال بازی این بلا رو سر ملت آوردند !!
البته نگرانی شما نماینده های عزیز هم واقعا مهمه برای این که یه کمی فضا تلطیف بشه و انبساط خاطری بشه عرض کنم نماینده های عزیز شما که ماشین مدل بالا سوار نمیشید شما که لوازم خونتون لوکس نیست شما که خوراک و پوشاکتون اون ور آبی نیست حالا دلار بشه 9000 تومن تو رو سنه نه !!
در آخر بگم ما داریم میریم جلو و دشمن فهمیده ما به فتح قله ها نزدیک شدیم داره کارشکنی میکنه باید مواظب باشیم تا مدیریت جهانی رو از دست ما خارج نکنند .
این که دلاره اگه سه لار هم باشه ملت ما
می تونندکنترلش کنند و شما نماینده های عزیز هم کارتون جالب بود از همه متشکرم.
ناشناس
UNITED STATES
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
آقا میرزا؛ حقا که خوب پی‌بینی کردید...دقیقا همون جمله ها و حتی لحن کلام... فقط جای یه چیزی کم بودٰ اون هم سوال در جواب سوال بود... مثلا خطاب به نماینده ها : " حالا منه رئیس جمهور هیچ؛ شما که نماینده هستید مگه وظایفتونو بدون کاستی انجام می دید که از من سوال می کنید...؟؟!!"
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
حالا بزار ببين تا روز سئوال چند نفر از نمايندگان جا ميزنندوامضا شونو پس ميگيرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
که چی بشه؟......مگه بار قبل چه اتفاقی افتاد که الان بخواد بیفته؟
محسن
UNITED KINGDOM
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
باشید تا جوابتون رو بده!
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
من یک دانشجو هستم. برای بازگشت به ایران می خواستم بلیط تهیه نمایم. با توجه به مشکلات ارزی، تصمیم گرفتم بلیط برگشتم را از ایران ایر در ایران خرید کنم. متاسفانه ایشان به ریال بلیط نمی فروشند. و می گویند کسانی که خارج هستند باید با ارز خریداری کنند. من ارز مورد نیازم را از داخل ایران تهیه می کنم. و نمی فهمم این طرح ایشان چه کمکی به ایران و ایرانی می کند؟
ناشناس
UNITED STATES
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
از اول هم بنا نبوده کمکی به ایران و ایرانی بشه... انتظاراتی داری شما هم!
hamid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
دوست عزیز از زمان شاه تا به امروز هیچگاه خریدبلیط هواپیما برای ایرانیان خارج از کشور از داخل کشور امکان پذیر نبود . مشکل شما به
این مقاله ارتباطی ندارد !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
اولا چرا به دلار 3900 تومنی اشاره نشده ثانیا منتظرم ببینم اینبار چطوری میاد تا به ریش مجلس بخنده!
کمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
با توجه به مدت زمان باقیمانده از دوره ی ریاست جمهوری جناب احمدی نژاد این سوال یک فرافکنی سیاسی و در جهت ارائه ی یک بیلان کار جهت تزویر در اذهان عمومی است. بدیهی است آنچه امروز به درد مردم خواهد خورد وفاق در قوای حکومتی است که متاسفانه این امر در محاق قدرت مات مانده است.
علی پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
متن تنظیمی می توانست از این پخته تر باشداز این جهت که درج عدد ورقم و مبلغ میتواند در روز موعود تا حد زیادی ابتکار عمل را از نمایندگان گرفته و وسیله بهانه جویی و گریز رییس جمهور را فراهم کند ضمن آنکه این مبالغ میتوانست بروز تر از اینها باشد .باید مواظب زیرکیهای خاص احمدی نزاد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
کمیته پس گرفتن امضاها هم از همان لحظه تشکیل شده!!
آبروریزی را بعدا می بینیم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
با اینکه می دانم از این مجلس بخاری در نمی یاد ولی به عنوان یک از این مردم اگر می خواهید اوضاع بدتر از این نشود و مردم بیشتر از این اعتمادشان را نسبت به این نظام از دست ندهند بعد از سوال از احمدی نژاد رای به عدم صلاحیت سیاسی به ایشان بدهید و تا زمان انتخابات یک کمیته انتخاب شده از سوی رهبری کشور را اداره کنه به خدا روز به روز اصل نظام و حکوت اسلامی داره با این کارها بین مردم ضعیف تر میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
دوست عزيز
درسته عملكرد ايشون مورد تاييد نيست ولي چون رئيس جمهور هست بهتره تا آخرين لحظه ازش حمايت بشه
فريب اين باندبازيها رو هم نخوريد.
فكر كن خودت رئيس جمهور بودي راحتترين كار اين بود كه هرچي دلار داري بريزي تو بازار قيمتا رو بشكوني و مردم هم راضي بودن چند ماهه بعد هم دورت تموم مي شد ولي دولت بعدي مي موند با جيب خالي، كسري بودجه و تورم 400 درصدي
يعني واقعا مردم اينقدر سادن كه پشت رئيس كشورشون رو خالي كنن كه آقاي نتانياهو اون ور حال كنه بگه به ايران حمله مي كنيم.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
دوست عزیزی که می گویید به هر حال احمدی نژاد رئیس جمهوره و باید از ایشان حمایت بشه
با این که من سابقه سیاسی و سن لازم برای ریاست جمهوری را ندارم ولی با اطمینان می توانم بگویم اگر جای ایشان من رئیس جمهور بودم وضع مملکت حداقل از وضع موجود خیلی بهتر بود ادعا نداشتم که خودم عقل کل هستم و نظر شخصی من از همه نظرات کارشناسان و سیاسیون با سابقه بهتر است و و فقط کار خودم را بکنم
من نمی گویم الان ایشان دلار بریزد تو بازار هر چند که تا چند ماه پیش همین کار اشتباه را هم داشت انجام می داد مساله این است که سیاست های غلط ایشان در چند سال اخیر کار را به اینجا کشیده شما را به خدا تو این چند سال یک کار مثبت اگر از ایشان دیدی بگو امروز صبح تو خیابان که می رفتم جلوی هر عابر بانکی حداقل 5 نفر تو صف برای گرفتن 45هزار تومنش ایستاذه بود اخه لیاقت ما مردمی که تو کشور مون هیچی از لحاظ منابع زیر زمینی کم نداریم اینه که منتظر این 45هزار تومن باشیم که 15 دلار هم نمیشه باهاش بگیریم
صحبت سر اینه ایشان اگر می توانست شرایط بحرانی الان را درست کنه این شرایط به وجود نمی اورد این مسائل داخلی هم هیچ ربطی به امریکا و اسرائیل ندارد انها 34 سال هست که دارند از این غلط ها می کنند بیا یکم واقع بین باشم نباید به خاطر حرف مردم ( به اصطلاح ) و یک نفر یک ملت را اینقدر زجر داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
با اين زمين سوخته اي که جناب دكتر پشت سرشون بجا گذاشتن والا خيلي دل شير ميخواد كسي بره رئيس جمهور بشه , تا 80 سال ديگه هم نميتونه درستش كنه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
جواب رئیس جمهور : بی خیال ارز راستی دیشب شام چی داشتید ؟
ناشناس
FRANCE
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
اقا اجازه میشه ما جواب بدیم
اقا اقا بلدیما.ما بگیم ما بگیم
بگو:
بگم.بگم
الان هوای تهران در وضعیت هشداره وشهرداری هی کوتاهی میکنه و برای سیاه نمایی تندتند درختارو داره قطع میکنه از اون طرف معلوم نیست دوستان در قوه قضاییه چیکار دارن میکنن!خبر گزاری مربوط به اون نهاد نظامیم که چپ و راست داره اس ام اس بازی میکنه ودریغ از یه خبر.صداوسیما هم که شده ناظر بر دولت
اما شما نمایندهای عزیز ......
بگم.بگم ....
نه نه بیخیال ما قانع شدیم
افرین.صد افرین.1300افرین
و بدین ترتیب مشکل ارز در ایران حل شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
درود بر احمدی نژاد
نمایندگان قانون را تصویب میکنند واکثرا در تصویب قوانین منافع شخصی خود را در نظر میگیرند بعد سوال رو از احمدی نژاد که فقط مجری قوانین ناکارامد نمایندگانه میپرسن.این هم از عجایب روزگار ماست
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
بله دیگه. دکتر که بهترین رییس جمهور ایران بوده، در دوره ای که پولدارترین دولت ایران و معادل درآمد 130 سال را در 8 سال داشته، بالاترین فضاحت اقتصادی را آشکار و بروز داده است. درود بر این مدیریت در سطح جهانی!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
این دفعه نماینده ها نمره زیر 10 بدن نامردیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
اوه اوه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
اين دولت و اين مجلس در بي اعتبار ساختن ايران به يك اندازه مقصرند.
از يك سو سياستهاي دولت ملت و مملكت رو به سخره گرفته و از سوي ديگر مماشات قريب به زد و بند مجلس براي نمونه استيضاحي كه به افتضاح تبديل شد آبروي قواي مقننه و مجريه و همه‌ي مردم رو با هم به تاراج برد.
دست مريزاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
صلابت مجلس در استیضاح وزرای ورزش، اقتصاد و (کارموضوع مرتضوی) برای تمامی مجالس ایرا ن و جهان در تاریخ ماضی، معاصر و مستقبل به یاد ماندنی خواهد بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
این مجلس بی بخاره!!
نیلوفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
امیدواریم این استیضاح مثل استیضاح وزیر ورزش نشه!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
بانك مركزي ارز به بازار تزريق نميكند به دليل اينكه ميخواهد مابه التفاوت قيمت ارز مرجع وبازار ازاد را هاپولي كنه واسه روز مبادا.(انتخابات سال اينده). مگه خبر ندارين ماشين هاي خارجي باارز مرجع اومد ولي با ارز ازاد فروخته شد!!!!!!!!!!!!
شرلوك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
استيضاح؟؟ دارييم؟؟
سبحان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
اميدواريم پاسخ هاي منطقي و قابل قبولي از رئيس جمهوري محترم بشنويم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
تا حالا کی پاسخ قابل قبول شنیدی که امیدواری؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
اميد بر جوانان عيب نيست , ولي بجز اميد يه چيز ديگه هست به اسم تجربه كه مال ما پيرمرداست و اون به من ميگه به سوال مجلس و جواب رئيس جمهور دلخوش مباش كه هيچ آبي از اين سوال و جواب براي ملت گرم نميشه , مثلا فرداي روز سوال و جواب انتظار داريد پرايد از 13 ميليون بشه همون 7 ميليون ؟ يا گوشت بشه 10000 تومن يا مرغ برگرده 2500 تومن و خيلي چيزاي ديگه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
اینکه علت صعود وحشتناک و دو روزه قیمت ارز را تحریم هایی که چندین سال است وجود دارد ، و تنها طی 1 سال اخیر شدت گرفته بدانیم ، کمی مضحک و بسیار خنده آور می باشد .
چگونه می توانیم به خود بقبولانیم که دستی در کار نباشد در حالی که قیمت برخی اقلام مثل مرغ یا سکه یا دلار به طور ناگهانی افزایش قیمت شدید پیدا میکند و مدتی بعد مسئولان مانند فرشته نجات وارد عمل میشوند و قیمت ها را تعدیل میکنند مثلا
قیمت تعدیل شده دلار می شود 2800 تومان ، قیمت تعدیل شده مرغ می شود 4600 تومان
در حالی که قبل از گرانی ها دلار 2500 تومان و مرغ 3500 بود .
و اینگونه می شود که قیمت ها تعدیل می شود ، همه چیز فراموش می شود و همگی در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی خود را از سر می گیریم .و سوت میزنیم و هورا می گشیم .
ناشناس
CANADA
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
یعنی به مرگ می گیرند و مردم به تب راضی می شوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پیش بینی جواب رئیس جمهوری:

کی گفته ارز گران شده؟ چرا ایراد میگیرید و وقت دولت و ملت رو هدر می دید؟؟؟نمایندگان مجلس سرگرم حوزه انتخابیه هستند یا سرگرم قانونگذاری و این شایعات را باور می کنند. الان هیچ نیاز ارزی بی پاسخ نیست و من اعلام می کنم از فردا هر کس هر چقدر ارز خواست به نرخ دولتی بهش بدن.
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
جواب:
بیاید از سوپری سر کوچمون ارز 700 تومنی بگیرید
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
با یک قول شرف حله وبا هم میرند ناهار میخورند
مريم ترابزاده
UNITED STATES
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
مجلسيان تورو خدا بيخيال بشيد و گرنه دوباره دكتر با پرونده هاش مياد مجلس ، ميگه " بگم ، بگم"
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
این همه مشکلات ونابسامانی در این مملکت ایجاد شده است آنگاه مجلس فقط یک سئوال مطرح کرده است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
بنظرم سئوال بسیار ناپخته و ضعیفی است
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
با سلام
شرط انصاف نیست که ما مردم انقلابی اینگونه در امواج گرانی غوطه ور بمانیم آی مسولین عزیز و بزرگوار به دادمان برسید اگر از این گرانی شما خبر دارید و گرنه قیمتهای هفتگی و حتی روزانه را باهم مقایسه کنید اگر ماشین حساب شما نزدیک 100% اختلاف را نشان داد تعجب نکنید آی نمایندگان محترم وارد مجلس شدید دیگه این ملت را که فراموش نکرده اید همان جلساتی که میگفتید اگه برم مجلس به خون باکریها قسم عین میدان جنگ جانفشانی خواهم کرد عین چمرانها جسورانه خواهم جنگید این گوی و این میدان فعلا که گویا مجلس تعطیل شده
نخود هر آش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
نگران نباشید اگر استیضاح هم برگزار بشه تا دقیقه نود نمایندگان محترم و معزز فرصت دارند که امضای خودشان را پس بگیرند !!!!!!!!!!!!!
میگی نه نگاه کن
آهان یه چیز دیگه اگر بر فرض جلسه استیضاح برگزار شد و این جمله فاخر (کی خسته است؟)بیان شد نمایندگان یکصدا فریاد بزنند ، نخود هر آش
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
باید از این به بعد کمیته منتخب مقام معظم رهبری کشور را اداره کند تا نظام اسلامی بیشتر از این تخریب نشود وضعیت معیشتی مردم بحرانی شده است.قدرت خرید مردم 75درصد کاهش یافته است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
یعنی عاشق این نظرت شدم!
سید جلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
الان کمیته منتخب کی داره اداره میکنه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
جواب اقاي احمدي نژاد اين جمله زيباي ايشان ميباشد كه ميگه:جدي ميگي !اوه اوه!
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
جواب آقای رئیس جمهور این خواهد بود به علت کاهش درآمد ارزی ناشی از تحریمها خروجی از ورودی بیشتر است و اگر دولت بر اساس درخواست دلالان ارز وارد بازار کند بحران بزرگتری رخ می دهد هر چند آقای رئیس جمهور قبلا می گفتند که این قطعنامه ها کاغذ پاره هستندباید میدانستند که:
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
یکی نیست بگه بااینکه در سوریه جنگ داخلی وتحریمها هم است اما ارزش پول ملی آنها به اندازه پول ملی ما کم نشده حتی نصف هم نشده ولی ماکه هم ادعای عقل کل بودن داریم ومیخواهیم بجهانیان الگو شویم در عرض ده روز ارزش کلیه دارایمان یک سوم اموال شیطان بزرگ شد.البته در سایه مدریت باکفایت مسولین اقتصادی دولت خدمتگذارومجلس محافظه کار.
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
من يك كارمند دولت هستم حقوق بنده شهريور 90 /550هزار تومان بود امسال شهريور با كاهش حقوق به 540هزار تومان رسيده براي نمونه كيسه 10كيلوي برنج پاكستاني پارسال شهريور 25تا 30هزار تومان بود امسال شده 50هزار تومان اقايان ما نه سكه مي خواهيم نه ارز قيمت محصولات داخلي كشور ار مقايسه كنيد با پارسال ببينيد چند برابر شده چرا هيچ كس در اين مورد بحث نمي كند مگر چند برابر اجناس اوليه را مي توانند افزايش دهند مثلا به 124تماس گرفتم حالت كه انسان مسخره مي كنند صحبت مي كند
mashan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
من هم يك كارگر هستم چرا نمي فرمائيد كه پارسال بدي آب و هوا دريافت نمي كرديد ولي امسال دريافت مي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
سلام بر کارگر عزیز، عوضش کارمندها عیدی کمتری نسبت به شما می گیرند!
احمد احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
جواب معلوم است: سال گذشته چرا نبود؟ امسال کار شیطان کوچک (ابلیس) و شیطان بزرگ آمریکا است.!!!
mashan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
ما راه را براي ورود شيطان آماده ميكنيم چون هنوز ياد نگرفته ايم كه سبزي را از مغازه سبزي فروشي تهيه كنيم نه از دلال لب جوب!!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
جواب رئیس جمهور : کی گفته ارز 2900 تومانه بیایین از صرافی سر کوچمون بخرین اونجا 1260 تومانه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
بزرگترین مشگل ما در حال حاضر مجلس فوق العاده ضعیف ماست !!!
یادمون باشه یه موقعی توهمین مملکت مجلس رییس جمهور برکنار می کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
آفرین
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
اون موقع هم مجلس عوض نکرد برادر من حالا هم مجلس نمی تونه فرقی نکرده داداش
پرشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
با سلام . ابتدا آقای احمدی نژاد در جلسه به اصطلاح استیضاح در مورد انسان کامل وبعد در مورد مدینه فاضله خود افاضات خواهند فرمود بعد به آمریکا واسراییل و غرب خواهند تاخت و سر آخر با چند شوخی با نمایندگان محترم همه چیز را ماستمالی میفرمایند و در انتها به ریش همه حتی طراحان سوال هم خواهند خندید!!!!! اما محض اطلاع آقای رئیس جمهور اینکه خیلیها تا ماه قبل هفته ای یکبار میوه وگوشت میخریدند و با شاهکار عالیجنابان دیگر قدرت خرید آنرا ندارند وهستند کودکان فقیری که دچار سوتغذیه می باشند و شما با این کارتان بزرگترین ظلم را در حق آنها روا داشته اید این دنیا سوال ها را ماستمالی کردید آن دنیا هم آره !!!!! یادتان باشد که با شعار عدالت محوری وارد شدید اما افسوس که فقط لقلقه زبان شده . به خاطر همان کودکان فقیر این توضیح (کامنت) را بارگذاری کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
در اين جلسه هم به ريش همه آنها خواهد خنديد و با جوابهاي بي سر وته همه را سركار ميگذرد و ظفرمند از مجلس مياد بيرون درست مثل قهرمان ملي - بهتره به جاي اين كارها بفكر يك حركت درست و منسجم براي مقابله با گراني و بيكاري باشيم مديريت جهاني پيش كش همين دهات خودمان را بتواينم بچرخانيم هنر كرديم
انشالله اين اقا هم هرچه زودتر بروند پي شغل خودشان!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
این دولت و مجلس ضعیف تر از آن هستند که با طرح سوال مشکلی را از دوش مردم بردارند قریب هفت سال است که تورم در کشور بیداد می کند و هر روز قدرت خرید مردم کمتر و کمتر می شود ، بموازات آن نرخ بیکاری و کاهش تولید در صنایع و کشاورزی را شاهدیم و متعاقب آن بیکاری و معضلات اجتماعی افزون گردیده است . آیا بواقع امروز باید تنها سوال نمایندگان از رئیس قوه مجریه نوسانات قیمت ارز باشد ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
استقلال هزينه داره فعلا هزينش تورم است البته اگه متوجه باشيم ارززش راداره .
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
ببخشد فیش حقوق شما چقده
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
اوه اوه جدی میگییییییییییییییییی؟؟؟!!
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
جواب معلومه کار استکبار جهانی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
وقتی هیچ ورود ارزی به مملکت اتفاق نیفته انتظار معجزه نباید از احمدی نژاد داشت. به جای اینکارا دیپلماسی رو تقویت کنید تا مملکت نابود نشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
يكي يكي امضا هاشون پس ميگيرن . نگران نباشين سلام بر بهار سلام بر دلار سلام بر خودمو دورو بريام . ملت كيلو ئي چند
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
با سلام درود بر زمان خاتمی اون موقع همچین اوضاعی نداشت مملکت ولی از وقتی که اقای احمدی نزاد شد ریس جمهور مملکت داغون شد اون موقع مردم به تحریمها زیاد توجه نمیکردن ولی الان مردم دارن داغون میشن این بود رای مردم به این اقا فکر کنم نفر بعدی که رییس جمهور بشه مردم با سر کوچه بشینند گدایی کنند یا برن از مغازه سر کوچه اون رییس جمهور خرید کنند
مهدی62
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
دوستان من نظر همتونو خوندم همتون بحر حال در حیطه کاریتون ومشکلاتتوت نظر بجا دادین وحق هم دارین واقعا به خیلیها فشار اومد اما دوست دارم نظر منو بشنوید ولطفا نظر بدید.من تو بورس مشغولم.تاثیر بالا رفتن قیمت دلار در داخلو من در بورس دیدم تقریباقیمت سهامهای شرکتهای بورسی 1/5برابر وحتی بعضا2برابر شده.چرا؟چون شرکتها وکارخونهای تولیدی و فلزات ومخصوصا پتروشیمیها محصولاتشونو با دلار2800تومنی میفروختن .درنتیجه سود شرکتها 2برابر شده رقابشون برای صادرات بیشتر شده.شرکتی که رشدش بیشتر بشه میتونه نیروی کار بیشتری بخدمت بگیره.واین یعنی رشد اقتصاد کشور.یعنی حمایت از تولید کنندها.یعنی سال حمایت از تولید وسرمایه ملی.کاری که دولتمردان ما باید سالها قبل میکردند{انشاالله در بلند مدت جواب بهتری میده -برای اینده کشور-واقعا ما نسل سوخته ایم
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
لطفا تحقیق بفرمایید اون کارخونه های صنایع فلزی و غیره که رشد کردن، سهامشون مال چه کسانیه؟ حتما اسم های آشنا زیاد توشون پیدا می کنید.
مساله اینه که صنایع متوسط و کوچک ما تقریباً از بین رفته اند.
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
من نمیدونم توی بورس مشغول چی هستی ولی با این نظری که دادی خیلی امیدی به اینده ات نیست!اخه یعنی واقعا به نظرت این افزایش قیمتها در بورس به خاطر افت ارزش ریال یعنی حمایت از تولید و سرمایه ملی؟هیچ اتفاق خوبی در بورس نیفتاده فقط قیمت سهام بر اساس ارزش جدید ریال حساب شده جانم.وگرنه هر ادم عاقلی میدونه این وضعیت اقتصادی مناسب حال هیچ تولیدکننده ای نیست.یارانه تولید هم که قرار بود با ازاد شدن یارانه ها توسط دولت به تولیدکننده ها پرداخت بشه به سرنوشت بقیه قولهای دولت در سال حمایت از تولید وسرمایه ملی دچار شد.شرکتها با این اوضاع نابسامان اقتصادی خیلی هنر کنند تعدیل نیرو نداشته باشند استخدام نیروی جدید پیشکششون.من خودم هم تولید کننده ام هم توی بورس خرید و فروش سهام میکنم.فقط اینو بگم افزایش شاخص بورس رو توی یک ماه اخیر با افزایش قیمت ارز مقایسه کن تا حداقل خودت متوجه بشی چی گفتی!
kamal
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
بعد از مدتها مازندران يك نماينده شجاع به مجلس فرستاد. درود بر آقاي دامادي نماينده شجاع ساري.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
دولت یک سوم درامد نفتی را در این مدت 7 سال بدست اورد که با ان یک ایران دیکر میتوانست بسازد اما دریغ
محمد
UNITED STATES
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
وقتی متن سوال رو خوندم و به مشکلاتی که ممکنه برای رییس جمهور پیش بیاد فکر کردم تحت تاثیر قرار گرفته و اشک در چشمانم حلقه زد!!!!
saeed
GERMANY
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
ولی این مجلسیای عزیز هم کارشون درسته. من که هر چی متن سوالو خوندم آخرشو نفهمیدم چی شد. فکر کنم یکی دو تا فعل کم داره یا زیاد داره...
خدا رحم کنه... مردم چشم امیدشون به کجاست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
اين طرح سئوال هم به سرنوشت قبلي واستيضاح وزيران كار وورزش دچار خواهد شد .وكيل الدوله ها بشتابيد بشتابيد بازهم مي توانيد حماسه اي ديگر بيافرينيد.
سهراب
UNITED STATES
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
باور کنید اگه تمام مجلس وهمه قوا جمع بشن کار درست نمیشه .اوضاع بدتر از اون چیزیه که فکر میکنید .من که اونا رو به خدا واگذار کردم .وحقمو فقط از خدا میخوام .جیب بعضیا خوب پر شد از این اوضاع .خدایا مدد
دانشگاه شریف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
بیدارباشیدعزیزان
کشورای اروپایی باریاضت اقتصادی کسری بودجه راتامین میکنندکه این علنی است.کشوری مثل ایران باافزایش قیمت دلارنقدینگی راجمع میکنندتاکسری بودجه جبران شودکه این غیرعلنی است.به نظرشمادولت زمانی که دلارراواردخزانه کردچقدرارزش داشت؟الان چقدرارزش دارد؟ماوالتفاوت کجا میرود؟ایاحق مردم نیست که سهمی ازان ببرند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
سکه در سال 84 زمان شروع ریاست جمهوری ایشان 100 هزار تومان بود و الان 1000000 یک میلیون تومان است یعنی ده برابر شده است. زمین و اکثر کالاها نیز بطور متوسط هفت برابر شده است دلار خوشبختانه کمتر از همه حدود سه برابر افزایش داشته است لطفا خدا را شکر نمایید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
با صدای احمدی نژادی بخوانید.
انشاءالله به فضل الهی تا پایان دولت دهم همه ملت ایران تحت پوشش کمیته امداد خواهند رفت.
و بعد صدای تشویق جمعیت .
فرارو نامردی نکن این را بگذار که حداقل مردم یک کم بخندند و شاد شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
نه خیر داداش من آن موقع تلویزیون و اخبار افغانستان اعلام میکند حدود 71 میلیون ایرانی به منظور گدائی به کشور افغانستان هجوم آورده اند و از قالیباف کابل میخواهد که این گداها را جمع آوری کند البته بخشی هم به پاکستان میروند با اینکار ارز آوری ایران نیز بیشتر میشود و مسئولین مدال صادرات هم میگیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
مگه سوال کردنم بلدن مجلسیا!!!!!!!!
ناشناس
CANADA
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
اینا همش برای سرگرم کردن مردم است مطمئنن تا روز یکشنبه 200-300 تومان می اره پایین که بگه ارز رو دارم میارم پایین به مرگ می گیرند که به تب راضی شویم تازه صحبت از دلار 6300 هم می کنند بعد میگن ما میخوایم دنیا رو مدیریت کنیم بابا تو یه تهران رو مدیریت کن کل ایران پیشکش . یه پول ملی را مدیریت کن بقیه چیزها پیشکش چرا باید پول ما در مقایل دلار 6300 باشد که حرف می زنید؟ بگید مردم و ایران را به بورکینافاسو و زیمباوه گره زدید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
میخوان از این حضرت اقا چه سئوالی بپرسن بپرسن جناب شما چه کاری انجام دادید که صد تا ادم عاقل دیگه نمی تونن { اون سنگیه ته چاه رو که انشائ اله همه بخاطر دارین} اونو در بیارن و راه چاه زندگی مردم رو بستن اینجانب به عرض این دولت محترم میرسونم که حاضرم 50 هزار تومان هم دستی به شما بدم دست از سر این یارانه و رایانه و غیره بردارید لطفا . خواهشا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
آخه خدایا پرایدم مگه 13 ملیون میشه؟
این درآمد که تکون نمیخوره.
تو رو خدا کاری کنین حداقل با حقوقمون بتونیم نون و پنیر یه ماه رو بخریم.
امام زمان کجایی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
شما هرچه ميگيد بگيد
دولت پول نداشته باشد وكارمندان حقوق نگيرند بهتره يا آنها حقوق بگيرند ولي گفته شود ارزش پول ملي نصف شد ؟
شما باشيد جاي دولت كدام را انتخاب مي كنيد ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
بي نام
UNITED KINGDOM
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
تو اين مملكت همه چيز ممكنه همه ما ها زود عادت ميكنيم اين حرفها و نامه ها هم همش بازي هستش فقط اميدوارم كسايي كه مسولن و ظلم ميكنن تو همين دنيا ببينميم چي سرشون مياد
اينم بگم كه ميشه سر مردم كلاه گذاشت ولي سر خدا نميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
وای وای فقط یک سوال . یه وقت سوال نکنیدا .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
خرابکاری ارز ی انصافا بصورت تمام و کمال بر عهده دولت فعلی نیست و دولت های قبلی هم دخیل بودند و توی دوره ریاست ایشان انفجار صورت گرفت هر چند اگر ایشان از روز اول با مردم روراست تر بودند و اینهمه فیلم بازی نمی کردند و به نحو با کلاس تری ارز را به منظور برطرف کردن کسری بودجه گران می کردند بهتر می بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
رییس جمهور این دفعه هم موضوع رو ربط میدن به هرچیزی الا خودشویعنی همه رو مقصر میدونه الا خودش... از اوباماومسائل اقتصادی اروپاواهدای جایزه صلح نوبل به اتحادیه اروپا،جنگ سوریه . ترکیه گرفته تا عدم ظهور امام زمان و..... هم گیر خواهد داد.به هر حال یک گروهی میخوان بگن که دولت رو خراب کنن اما ملت ما فهیم تر از این حرفان(یک لبخند ملیحی هم در اینجا به لب خواهند داشت )و در پایان عرض خواهم کرد به شما نمایندگان ملت که 8ماه باقیمانده ارزش ندارد که خودتان را به دردسر بیندازید با تشکر محمود احمدی نژاد
باشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
جواب : بد کردم دست عوامل شما را در بازا ارز کوتاه کردم .
پناه بر خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
کسی که مقابل هفتاد میلیون ایرانی 22 نفر رو مقصر مید ونه جواب نماییده ها رو هم تو جیبش داره !!!! استیضاح وزرای کار و ورزش و..... یادمون نرفته !!!!!!!!!!!!!!!
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
با سلام.
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج
این رو برای این گفتم که یادمون بیاد دوره اول ریاست جمهوری گروه بزرگی از اقتصاددانان به دولت هشتار دادند که عملکرد نادرست دولت باعث بروز بحران در اقتصاد ضعیف ایران میشود ولی گوش شنوا نبود و به نظر من نتایج وحشتناک اون هنوز مونده . چی میشد ما گوش شنوا داشتمیم .
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است /با دوستان مروت /با دشمنان مدارا و این تنها راه برون رفت از این مشکلات هست و بس
مامیتوانیم مردم رابدبخت کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
ازروزاول اجرای قانون هدفمندشدن یارانه ها هیچ گونه تغییری درمبلغ صورت نگرفته .فقط یارانه نان داده شده.امااکنون پس ازگذشت تقریبا2سال قیمت هایی که درزمان اجرایی شدن قانون افزایش یافته چقدربوده؟مگر یارانه اقلام قطع نشده؟پس چرابه یارانه اضافه نشده؟
مثلاشیردرزمان اجرای قانون600تومان بوده.الان1100تومان.گونی برنج25تومان بوده الان35تومان.روغن5کیلویی9تومان الان18تومان.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
فرارو از قافله عقبی سوال از احمدی نژاد بایگانی شد.نگفتم مجلس بخار نداره!!!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
من منکر کاستی دولت نیستم ولی انصاف رییس جمهوری که یکباره فروش 4 میلیونی نفت به 860 هزار تقلیل یابد و اینگونه در برابر زورگویان آمریکایی و اروپایی بایستد ، نیازمند یاری است نه تخریب. به راستی آمریکا و اروپای متوحش که شوق دیدن گلادیوترها را همچنان در فیلمها نشان میدهند چه حقی دارند که به ما بگویند از انرژی هسته ای دست بکشید؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
بجای وقت صرف کردن برای سوال بی جواب وقتی صرف کنید و چاره بی اندیشید .مگه سری قبل که آقای رئیس جمهور در مجلس جواب سوالات را ندادند. ؟ جوابهای همیشگی و تکراری
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
براي بچه درس خونا سئوال سخت هم آسونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
ایشان از روزی که آمده برای مردم عزیز ایران فقط محدودیت درست کرده مثل طرح زوج و فرد،سهمیه بندی بنزین و .....الا هم بدانید با این کاری که کرد ادامه سیاست قبلی خود را پیگیری میکنه تا مردم درگیر امورات روزانه خود باشند تا کاری به کار این دولت نداشته باشند میگید نه ببینید چگونه به مردم فشار میاره
مجله فرارو