آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

۸ سال زندان برای محمد رسول‌اف

شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب اسلامی تهران محمد رسول‌اف، نویسنده و کارگردان شناخته‌شده ایرانی را به ۸ سال زندان، شلاق، جزای نقدی و ضبط مال محکوم کرده است. بابک پاک نیا وکیل نوشت: این حکم در دادگاه تجدیدنظر عینا تأیید و اکنون برای اجرای احکام ارسال شده است.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در دهه کرامت

تلویزیون در دهه کرامت از جمعه، ۲۱ اردیبهشت تا دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت با برقراری ارتباط زنده با آستان ملکوتی امام رضا (ع)، پخش مستند، میان برنامه‌های مناسبتی با دهه کرامت و پوشش و پخش مجالس مولودی خوانی برنامه هایش را روی آنتن می‌برد.

لشکرگاه افراسیاب در کدام نقطه تهران بود؟

دولاب قدمتی هزار ساله دارد. روستایی وسیع که با زمین‌های زراعی خود شناخته می‌شد و اکنون به یکی از محله‌های تهران تبدیل شده است. دولاب در طول تاریخ خود وقایع بسیاری را از سر گذرانده و چهره‌های برجسته بسیاری نیز به جامعه علمی، فرهنگی و مذهبی تقدیم کرده است. در ادامه به تاریخ کهن این آبادی پرداخته‌ایم.

پارکابی‌ها در تهران قدیم چه می‌کردند؟

درست است که با ورود اتومبیل به خیابان‌ها، تهران دیگر شهر خوش‌آب‌وهوایی نیست، اما نباید فراموش کنیم که اتومبیل اساسا برای پایتخت‌نشین‌ها منشا خیر و برکت بوده و بسیاری از مشاغل که دست بر قضا برخی از آن‌ها نان و آب‌دار هم بوده، بعد از پیدایش اتومبیل در خیابان‌های پایتخت شکل گرفته است.

بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت

«ایان گلدر» در طول دهه‌ها فعالیت حرفه‌ای برای نقش‌هایی در سریال‌های «تورچ وود»، «نیروی اهریمنی‌اش»، «دکتر هو»، «قاب زنی» و «بیل» نیز شناخته می‌شد.

سمیرا حسن‌پور: آقای مدیری آدم را بدعادت می‌کند

سمیرا حسن‌پور بازیگری را از تئاتر و با نمایشی از بهرام بیضایی شروع کرده است. بعد هم سمت کار تصویری رفته و در فیلم‌های و سریال‌های زیادی بازی کرده است. آخرینش اسکار، رئالیتی‌شو ساخته مهران مدیری که به‌تازگی از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟

الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو گفت: موکلم توبه کرده و درصورت آزادی همه چیز بستگی به‌خودش و اطرافیانش دارد. او طرفداران زیادی دارد. از زمانی که وکالت او را برعهده گرفته‌ام و شماره تلفن خودم و دفترم در اختیار طرفدارانش قرار گرفته، نوجوان‌های زیادی با من تماس می‌گیرند و همه‌شان خواسته‌شان این است که هر کاری می‌توانم برای آزادی موکلم انجام دهم و برایش دعا می‌کنند.

چهارشنبه‌های انتظار؛ داستان افعی تهران

تبلیغات شهری و حتی قسمت اول «افعی تهران» این‌طور نشان می‌داد که با یک سریال جنایی نه‌چندان جذاب که شاید از سریال‌های خارجی کاور شده باشد، طرف هستیم، اما از قسمت دوم به بعد ورق برگشت و حالا با گذشت ۹ قسمت، نمایش خانگی یک «پوست شیر» دیگری رو کرده است و چهارشنبه‌های هر هفته به انتظار سرنوشت یک قصه جنایی هستیم.