آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

۱۰۰ ماه کار کنید نیسان آبی بخرید‍

قیمت این خودرو در بازار آزاد تا ۷۲۰ میلیون تومان هم رسیده است. به نوعی می‌توان گفت یک کارگر در ۱۴۰۳ با حقوق ماهانه ۷.۱ میلیون تومانی باید ۱۰۰ ماه کار کند تا این وانت را بخرد.

بیداد قیمت‌ها در «هتل و رستوران»

از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا فروردین امسال، قیمت خدمات مربوط به «هتل و رستوران» بیش از سایر کالا‌های غیرخوراکی و خدمات افزایش یافته و تقریبا ۴.۵ برابر شده است.

از سرگیری تجارت ایران و سریلانکا

مدیرکل دفتر شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: تهاتر پول نفت ایران با چای سریلانکا، زمینه‌ای برای از سرگیری مبادلات تجاری بین دو کشور است.

بخشنامه جدید وزارت صمت برای طلافروشان

معاون تجارت و خدمات وزیر صمت در بخشنامه‌ای ضمن اشاره به ارائه تسهیلات جدید برای ثبت معاملات طلا در سامانه جامع تجارت یا سامانه مودیان تاکید کرده که مالیات عایدی سرمایه مشمول واحد‌های صنف طلا نمی‌شود.

حقوق بازنشستگان چقدر می‌شود؟

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور، گفت: متاسفانه سازمان تامین اجتماعی امروزه به دلیل بدهی بالای دولت به این سازمان در بسیاری از خدمات رسانی‌های خود به بیمه شدگان و بازنشستگان با وجود همه تلاش‌ها ضعیف شده است.

افزایش ۴ برابری درآمد‌های مالیاتی چه تاثیری بر افزایش رفاه و کاهش فقر داشته است؟

رئیس سابق موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، گفت: بسیار ضروری است که توضیح داده شود افزایش ۴ برابری درآمد‌های مالیات که اتفاقا از مهمترین ابزار‌های رفاهی برای مقابله با فقر و نابرابری است چه تاثیری بر این وضعیت فقر و نابرابری داشته است و مکانیسم بازتوزیع آن به نفع فقرا چگونه بوده است؟