آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

(تصاویر) صعود به ارتفاعات بازی دراز

۴۰ هزار نفر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان، صبح پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) به یاد بزرگداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز و گرامیداشت شهدا به ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب صعود کردند.

(تصاویر) زروآچنتو ۲۷۳ پوتنزا؛ هیولا به سوئیس رسید

این خودرو اسپرت براساس فراری اف ۸ تریبوتو شکل گرفته، اما به عناصر کلاسیک فراری ۲۸۸ جی تی او نیز توجه خاصی دارد. تمام بدنه از فیبر کربن ساخته شده و یک کوچ بیلد حرفه‌ای است. زروآچنتو ۲۷۳ پوتنزا از همان پیشرانه تریبوتو استفاده می‌کند که یک نمونه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توربودوقلو است، اما میزان خروجی از ۷۱۰ اسب بخار به ۸۰۰ اسب ارتقا یافته است. این هیولا اولین بار در جاده‌های کوهستانی و زیبای سوئیس توسط دوربین خبرنگاران شکار شد.

(تصاویر) بازار لباس سنتی کابل

بازار لباس‌های سنتی افغانستان در قلب کابل دنیایی سراسر نقش و رنگ است که برای پوشش سر، بدن و پا طراحی، بافته و دوخته شده است. در این بازار انواع البسه از «پکول و قندهاری» تا «پتو و چپن» ارائه می‌شود.

(تصاویر) روستای امام‌زاده ابراهیم یک هفته پس از آتش سوزی

یک هفته پس از حادثه آتش سوزی بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان، مردم در مدرسه این روستا سکونت می‌کنند و کمک‌های مردمی نیاز اولیه زندگی را برایشان مرتفع ساخته، اما در انتظار مرهمی برای کسب و کار از دست رفته‌شان هستند. از سوی دیگر مسئولان استان نیز تمام توان خود را به کار گرفته تا مشکل روستاییان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنند و با حضور مداوم در این مکان تمام ابعاد خسارات این حادثه را بررسی می‌کنند.

(تصاویر) گل آرایی ضریح مطهر حضرت معصومه(س)

در آستانه دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، آیین گل آرایی ضریح مطهر کریمه اهل‌بیت، با حضور خادمان گل آرا حرم مطهر امام رضا (ع) در آستان مقدس قم برگزار شد.

(عکس) بهروز وثوقی در کنار علی حاتمی سال ۱۳۴۹

این تصویر متعلق به پشت صحنه فیلم طوقی است. طوقی فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی علی حاتمی و ساخته ۱۳۴۹ است. ناصرملک مطیعی، بهروز وثوقی، ژاله علو، حمیده خیر آبادی و بهمن مفید، تعدادی از بازیگران این فیلم هستند.

(عکس) ۶۵ سال قبل؛ استودیو رادیو رشت

رادیو رشت فعالیت خود را در سال ۱۳۳۴ با نصب فرستنده‌ای به قدرت ۷۵ وات در اداره پست و تلگراف گیلان در رشت آغاز کرد و در ابتدا بخشی از شهر رشت را تحت پوشش داشت نخستین مدیر رادیو رشت آقای سرتیپ پور بود و اولین گوینده آقای محتشمی که در واقع اولین کسی که صدای او از رادیو رشت برای مخاطبان پخش شد. در روز فقط یک ساعت برنامه پخش می‌شدکه شامل اخبار استان و برنامه‌های محلی بود.

(عکس) خاص‌ترین بمب افکن جهان!

نورثروپ گرومن بی-۲ اسپیریت، نام یک بمب‌افکن رادارگریز چندمنظوره ساخت شرکت نورثروپ گرومن با کمک شرکت بوئینگ است که توانایی پرتاب جنگ‌افزار هسته‌ای و متعارف را دارد. این هواپیما قابلیت حمل ۸۰ بمب هوشمند ۲۳۰ کیلوگرمی JDAM با سیستم جی‌پی‌اس یا ۱۶ بمب هسته‌ای ۱۱۰۰ کیلوگرمی کلاس B۸۳ را دارد. در فاصله سال‌های ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ برابر با ۲۱ دستگاه از این بمب افکن تولید شده و همچنان در پروفایل عملیاتی قرار دارند.

(تصاویر) از پنجه بوکس تا رنج‌روور؛ کشفیات پلیس البرز از سارقان

نمایشگاه کشفیات دهمین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار هداوند در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد. فرمانده انتظامی البرز از دستگیری از ۳۷۳ سارق در اجرای دهمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

(تصاویر) حجاب و پوشش زنان خارجی در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) به‌طور رسمی آغاز به‌ کار کرد. نمایشگاه امسال شاهد حضور ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور جهان است. این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۶ دایر است و ۲۲ اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد.