آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

(ویدئو) آرزوی غم‌انگیز دختربچه بلوچ

سودابه مختاری با انتشار این ویدئو نوشت: اینجا بلوچستانِ ایران است. جایی که زندگی سخت است. سخت نه! طاقت فرسا. اینجا کودکی کردن گناه بزرگیست. اینجا در همان کودکی پیر می‌شوی. پیر می‌شوی و معمولی‌ترین حق‌ها می‌شود بزرگترین حسرت‌های زندگی. مثل آرزوی داشتنِ پارک…

(ویدئو) شوخی جالب سام درخشانی با چهره بهرنگ علوی

ویدئویی جالب از قسمت جدید «شب‌های مافیا» که در آن سام درخشانی با چهره بهرنگ علوی شوخی می‌کند را در ادامه مشاهده کنید. «شب‌های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می‌دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

(ویدئو) ضربه مهلک دلارزدایی از اقتصاد به برخی افراد و بنگاه‌ها

سیدنظام‌الدین موسوی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در برنامه «بهارستان دوازدهم» گفت: بسیاری از افراد و بنگاه‌های اقتصادی از موضوع دلارزدایی متضرر می‌شوند، زیرا تثبیت بازار ارز ضرر و ضربه مهلکی به این افراد و بنگاه‌ها است. منظور ما از دلارزدایی این نیست که دلار به طور کلی از عرصه اقتصاد حذف شود، برخی از محور‌های جدید اقتصادی جهانی مانند کشور‌های بریکس می‌توانند دلار را کنار بگذارند. مسئله اصلی ما مبادلات خارجی با دلار نیست، بلکه دلاریزه شدن اقتصاد در داخل کشور است، برخی موارد در داخلی کشور هیچ ارتباطی با دلار ندارد، اما دلار برای آن‌ها شاخص تغییر شده است.

(ویدئو) اسب گرفتار روی بام یک خانه در منطقه سیل‌زده

روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت، یک اسب بر پشت بام خانه‌ای در منطقه سیل زده در «ریو گراند دو سول» برزیل پیدا شد. تصاویر هوایی اسبی قهوه‌ای را نشان می‌داد که بالای خانه‌ای ایستاده بود که زیر سیلاب رفته بود. آژانس دفاع غیرنظامی این ایالت اعلام کرد که تعداد کشته‌شدگان به ۹۰ نفر افزایش یافته و چهار مورد دیگر در حال بررسی هستند، در حالی که وضعیت ۱۳۱ نفر هنوز نامشخص است و ۱۵۵هزار نفر بی‌خانمان شده‌اند. بارندگی‌های شدیدی که از هفته گذشته آغاز شد باعث طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی کل شهر‌ها و تخریب جاده‌ها و پل‌ها شده است. پیش‌بینی می‌شود که بارندگی در روز پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت کاهش یابد،

(ویدئو) عوامل موثر در بروز آرتروز زانو

آرتروز زانو به وضعیتی گفته می‌شود که در طی آن، غضروف‌های مفصل زانو دچار ساییدگی شده و به تدریج از بین می‌روند. این بیماری می‌تواند به درد، خشکی و تورم مفصل زانو منجر شود و بر عملکرد آن تأثیر منفی بگذارد.

(ویدئو) رپر آمریکایی برای غزه خواند

«بنجامین هاموند هگرتی» رپر سرشناس آمریکایی با نام هنری «مک‌کلمور» با خواندن شعری تحت عنوان «مردم بی‌گناه در غزه با دلار‌های ما کشته می‌شوند» به انتقاد از حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه پرداخت و خواستار توقف فوری جنگ علیه فلسطینیان شد. این رپر آمریکایی با اجرا در «Hind’s Hall» همزمان با تشدید حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی به غزه گفت: «بایدن، خون روی دستانت است، ما می‌توانیم همه چیز را ببینیم». این آهنگ همراه با ویدئویی منتشر شد که شامل تصاویری از افسران مسلح است که به زور معترضان را در محوطه دانشگاه‌های آمریکا متلاشی و دستگیر می‌کنند و با کلیپ‌های سیاستمداران و شرکت‌های آمریکایی با صحنه‌هایی از ویرانی غزه و حمله مداوم رژیم صهیونیستی در هم آمیخته است.

(ویدئو) سیاه‌چاله‌ای که «مهارلو» را می‌بلعد!

مشاهده حفره‌هایی که آب تالاب مهارلو به درون آن‌ها تخلیه می‌شود، باعث شده سؤالاتی درباره دلایل به وجود آمدن این پدیده مطرح شود. علی ارواحی، متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی، برداشت بی‌رویه آب از چاه‌های اطراف دریاچه و ناترازی منابع و مصارف آب، ایجاد حوضچه‌های تبخیر نمک و گسل‌های موجود در بستر تالاب را مؤثر می‌داند.

(ویدئو) برخورد شدید یک کامیون با پل هوایی

مقامات ایالت ویرجینیا می‌گویند که بر اثر برخورد یک کامیون با یک پل هوایی بزرگراه، به کسی آسیب نرسید. این ویدئو نشان می‌دهد که کامیون بزرگ در زمان برخورد به پل با سرعت زیاد در حال حرکت بوده است. به نظر می‌رسد راننده کامیون متوجه بالا رفتن قسمت عقب کامیون نشده است که منجر به وقوع این حادثه شده است.