آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

توقیف هفت فروند شناور حامل سوخت قاچاق

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار، گفت: دریابانان در دو عملیات موفق شدند، ضمن توقیف هفت فروند شناور و دستگیری ۶ نفر متهم، مقدار ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

چرا تهران تقسیم می‌شود؟

یک جامعه‌شناس شهری، گفت: با اینکه ۱۵ درصد از جمعیت کشور در تهران زندگی می‌کنند حدود ۲۶ درصد تولید ناخالص داخلی کشور متعلق به آنهاست؛ یعنی تهران شهری با ارزش افزوده بالاست و نباید تضعیف شود.

خیانت برخی دفترخانه‌ها به دختران ایرانی با دریافت پول بیشتر

برخی از دفترخانه‌ها هستند که با دریافت هزینه‌های بیشتر و اضافی، دختر و پسر جوان را به عقد یکدیگر درمی‌آورند و خانواده‌ها هم از جریان اعتیاد پسر باخبر نمی‌شوند. به قول معروف طوری رفتار می‌کنند که آب از آب تکان نخورد.

پروژه بیمارستان کمالشهر کرج به کجا رسید؟

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: سرعت پیشرفت پروژه بیمارستان کمالشهر کرج در کشور بی نظیر است و پس از بازدید رییس جمهور در سفر اول به استان، پروژه از پنج درصد به ۷۰ درصد پیشرفت رسید.

راهنمای کامل ثبت نام کلاس اولی‌ها

والدینی که فرزندان آن‌ها ۶ سال تمام هستند؛ می‌توانند جهت ثبت نام فرزندانشان در مقطع دبستان اقدام نمایند. متولدین دوم مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند. ثبت نام دانش اموزان اول دبستان هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعیه قطع برق در این استان

شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: اشتراک برق مشترکان در برخی نقاط استان سمنان در روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت قطع می‌شود.

این افراد بدون کنکور در ارشد پذیرش می‌شوند

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: بر اساس مصوبه شورای هدایت استعداد‌های درخشان ۱۵ نفر اول هر رشته در شته مرتبط بدون کنکور در ارشد پذیرش می‌شوند و بنیاد ملی نخبگان هم حمایت می‌کند.

دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!

در حالی که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ردیابی‌ها برای شناسایی قاتل را در دستور کار داشتند، بلافاصله فهرستی از کسانی که احتمال داشت در این جنایت هولناک نقش داشته باشند، تهیه شد.

پزشکان جوان احساس ناامنی می‌کنند

خودکشی پزشکان جوان معمولاً ربطی به بیماری‌های روحی و روانی حاد ندارد، برای این‌که اگر پزشکی تا این حد دچار اختلالات روحی و روانی باشد نمی‌تواند تا روز قبل از اقدام به خودکشی، در مراکز درمانی پزشکی کند.

هوای تهران در وضعیت قابل قبول

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۵ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

کیفیت خودرو هم محرمانه است؟!

کارشناسان می‌گویند گرچه نباید اعتبار معنوی خودروسازان را تخریب کنیم، اما ضروری است نهاد‌های نظارتی و ازجمله سازمان استاندارد به این موضوع ورود کنند و همچنین مهم‌تر از همه اینکه، گزارش ارزیابی ایمنی و کیفیت خودرو‌ها در کشور به اطلاع مشتریان و مردم برسد، گزارشی که از آذرماه ۱۴۰۰ انتشار آن توسط وزارت صمت متوقف شده است.

جزئیات دریافت گواهینامه موتور؛ کاهش سن مجاز

رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا، گفت: در روز‌های آینده گواهینامه ۲ زبانه چاپ خواهد شد که تمامی پایه‌هایی که مجاز به رانندگی با وسیله نقلیه هستند از جمله انواع ۴ پایه موتورسیکلت و مهارت آن را کسب کرده‌اند می‌توانند گواهینامه دو زبانه را دریافت کنند.

دریافت هزینه در مدارس ممنوع

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش، گفت: بحث پرداخت مجاز کاملا تعریف شده است که بر اساس آن مبلغ بیمه فعلا برابر با رقم سال گذشته، مبلغ کتاب‌های درسی و مبلغی که در هنرستان‌ها برای لباس درس هنرآموزان اخذ می‌شود، مجاز است.

درآمد هزار میلیارد تومانی از قـطع درختان

درست در روز‌هایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز تاکید کند، خبر‌هایی از یک طرح تازه برای ساخت‌وساز در پارک‌های تهران شنیده می‌شود؛ طرح‌هایی که جزئیات‌شان مشخص نیست، اما حصارکشی‌ها نشان می‌دهد در گوشه‌ای از پارک‌ها پروژه‌ای در حال آغاز است. بعد از طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه نوبت به ساخت یک فضای جدید در پارک لاله رسید و بعد از آن هم خبر‌هایی از طرح ساخت یک‌مسجد در بوستان خوارزمی منطقه ۳ شنیده شد.

خالی کردن حساب سالمندان در پای عابربانک!

سرهنگ حسین مافی گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان از یک زن جوان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه فریب دادن افراد سالخورده و برداشت مبالغ از کارت عابر بانک آن‌ها در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۰ خزانه، شناسایی و دستگیری این زن در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.