bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۲۹۲۸

شمارش معکوس برای اعدام متجاوزان مادر و دختر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
روزنامه جام جم نوشت:
با صدور حکم استیذان عاملان جنایت سیاه آتشگاه اصفهان از سوی رئیس قوه قضاییه، شمارش معکوس برای اعدام 2 پسر شیطان صفت آغاز شد.

2 پسر شیطان صفت نیمه شب چهارم مهر سال 88 با نقاب وارد خانه‌ای در منطقه آتشگاه اصفهان شده و با بستن دست و پای مادر و دختری،آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با سرقت خودرو و طلاهای قربانیان از محل گریخته بودند. پس از اطلاع پلیس از این حادثه سیاه، کارآگاهان جستجوی گسترده‌ای را آغاز کرده و در بررسی‌های محلی به پسر 24 ساله‌ای به نام فرشید مشکوک شدند.

 کارآگاهان او را زیر نظر گرفتند و پس از چند روز متوجه رفت و آمد وی به باغی در اطراف شهر شدند. ماموران در ادامه با کشف یکی از خودروهای سرقتی از داخل باغ، همدست متهم به نام باقر را که از اشرار سابقه دار منطقه بود، شناسایی و سرانجام هر دو را دستگیر کردند.

به این ترتیب با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد فضای رعب و وحشت در منطقه، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قضات دادگاه کیفری استان اصفهان قرار گرفت.

متهمان با تکمیل تحقیقات پای میز محاکمه قرار گرفتند که قضات دادگاه کیفری پس از محاکمه 2 پسر شیطان‌صفت، آنها را با توجه به اعترافاتشان، شواهد کشف شده در صحنه جرم و اظهارات شاکیان به اعدام محکوم کردند. با اعتراض 2 متجاوز، پرونده برای بررسی حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی حکم را تایید کرده و برای اجرا به اصفهان ارسال کردند.

با تایید حکم در دیوان عالی کشور و صدور حکم استیذان از سوی رئیس قوه قضاییه، شمارش معکوس برای اعدام 2محکوم متجاوز در زندان آغاز شد. این 2محکوم در چند روز آینده به مجازات خواهند رسید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اعدام خودشان کافی نیست. خانواده هاشون هم باید به خاطر تحویل همچین نخاله هایی به جامعه اعدام بشن. در اصل خانوادهاشون مقصرند و باید اعدام بشن
ناشناس
GERMANY
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
afghni nabudan? haghigato begin
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خودتون رو بذاريد جاي اون مادر و دختر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
عامل همه اين جنايتها بي عرضگي مسئوليني هست كه جز دعواي حزبي چيز ديگه اي بلد نيستند وكشور را به حال خودش رها كردند اين جنايتكاران بايد اعدام بشوند اما براي حل اساسي بايد چاره اي انديشيد كه مسئولين انديشمندي نداريم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
من ساكن اصفهانم جالب اينجاست كه منطقه جغرافيايي وقوع اين تجاوز به عنف و حادثه قبلي در خميني شهر كه ميشه گفت هر در در يك منطقه اتفاق افتادن ، منطقه اي كاملاً مذهبي است.!!! مردم اين منطقه بيشتر از همه مردم ايران نماز جمعه ميرن اهل هيات و عذاداري اند و بيشترين قمه زنها در همين منطقه هستند....
يكي به من كمك كنه ...!!!(اگه فرارو تاييد كنه!)
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۷
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
به نظر من فقط اعدام راه چاره نیست. اعدام به تنهایی کافی نیست. چون جنبه پیشگیری ندارد. اگر داشت که اینهمه اتفاقات مشابه رخ نمی داد. باید این جنایتها را ریشه یابی کرد و سعی کرد مشکلات اساسی آن را حل کرد. وگرنه با اعدام این دو نفر فقط دو خانواده شان داغدار می شوند و اندکی هم آبی است بر داغ خانواده شاکی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خب از آنجا که فعلا این راهکار برای دولت مقدور نیست یعنی در واقع غیر ممکن است بهترین گزینه اعدام است
مجله فرارو