bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۳۹۹۹

حمايت آقای مدير از يك برند بي‌كيفيت!

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
روزنامه قانون نوشت:

شركت توليد لوازم ورزشي آل اشپورت چند سالي است در ورزش ايران حضور پررنگي دارد و با عقد قرارداد با باشگاه‌هاي حاضر در ليگ فوتبال و حتي ساير ليگ‌ها البسه آنها را تامين مي‌كند.

آل اشپورت حتي اخيرا توانسته با فدراسيون فوتبال قراردادي منعقد كند و اسپانسر رسمي تيم ملي فوتبال شود. با اين وجود بسياري از مصرف كنندگان محصولات آل اشپورت يعني بازيكنان و مربيان از كيفيت پايين محصولات اين برند به شدت ناراضي هستند و اعتقاد دارند كه برند بي‌كيفيت‌تر از اين وجود ندارد!

حتي كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي چندي پيش در اعتراض به كيفيت پايين البسه اين توليدي، در برنامه 90 و بازي با ازبكستان گرمكن توليدي يك برند ديگر را بر تن كرد.

جالب اينكه اين شركت توليدي در راستاي حضور پررنگش در فوتبال ايران در ابتداي فصل با قراردادي عجيب با سازمان ليگ برتر به عنوان اسپانسر رسمي ليگ ايران تامين توپ‌هاي بازي‌هاي ليگ را بر عهده گرفت اما طبق انتظارات توپ‌هاي توليدي اين شركت نيز، كيفيتي مشابه و حتي پايين‌تر از البسه اين برند داشتند و به اندازه‌اي بي‌كيفيت بودند كه صداي اعتراض بازيكنان و به ويژه گلرهاي ليگ را درآورد و حتي شنيده شد كه قرار است دروازه‌بانان شاغل در ايران با امضاي طوماري عليه توپ‌هاي ليگ رسما اعتراض خود را علني كنند.

جالب اينكه به رغم مخالفت‌هاي فراوان و اعتراضات گسترده بازيكنان به محصولات اين شركت، توليدي آل اشپورت كماكان حضوري فعال در بازار و فوتبال ايران دارد و اين اعتراضات خللي در فروش و قراردادهاي اين شركت بوجود نياورده. گفته مي‌شود یکی از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال در پشت پرده از حاميان سفت و سخت اين شركت توليدي لوازم ورزشي است و حتي درمورد حضور آنها در ايران و قراردادهاي پرتعدادشان با تيم‌هاي ليگي و البته نفوذ به فدراسيون فوتبال و قرارداد با تيم‌هاي ملي و سازمان ليگ نقش اصلي را بازي كرده.

آقاي مدير كه گفته مي‌شود به‌واسطه اين حمايت‌ها سود قابل توجهي از درآمد حاصله از قراردادهاي اين شركت در ايران را به جيب زده، حتي در جريان اعتراضات گسترده بازيكنان و باشگاه‌ها در نقش وكيل مدافع شركت ظاهر شده و اجازه نداده تا قرارداد فوق لغو شود. قراردادي كه البته سهم آقاي مدير نيز در آن لحاظ شده است!
مجله خواندنی ها
مجله فرارو