bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۳۶۹۸

بذرپاش: طرح زوج خوشبخت ايراني اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۹ مهر ۱۳۸۸


رئيس سازمان ملي جوانان كشور از اجراي طرح زوج خوشبخت ايراني در آينده‌اي نزديك خبر داد. 

مهرداد بذرپاش سه‌شنبه شب در حاشيه برگزاري جشنواره كوثر كوير در گفتگو با خبرنگاران به روز ملي دختران اشاره كرد و گفت: امروز روز بسيار بزرگ و مباركي براي مردم ايران است و بايد صفات و مناقب حضرت معصومه(س) را سرلوحه كار خود قرار دهيم. 

وي ادامه داد: امروز همچنين به نام روز ملي دختران نيز نام‌گذاري شده است و از اين رو به تمامي دختران تبريك گفته و نظام اسلامي ايران دختران كشور را نماد دختراني پاك در دنيا مي‌داند. 

بذرپاش افزود: وجه تمايز ايران با غرب در اين موضوع اين است كه دختران ايران زمين پاك و با ايمان بوده و دختران ايراني را با اين صفت مي‌توان تشخيص داد.
رئيس سازمان ملي جوانان كشور با اشاره به جمعيت جوان كشور گفت: كشور ايران را جمعيتي جوان تشكيل مي‌دهد و اين جمعيت جوان موجب پويايي و فعال شدن ايران شده است. 

وي اظهار داشت: همين جوانان به عنوان آينده‌سازان كشور بوده و با اين نشاط و پويايي تمامي مشكلات را رفع مي‌كنند. 

بذرپاش با اشاره به فعاليت‌هاي جوانان در رده‌هاي مختلف گفت: امروزه در هر كجا كه پيشرفت و افتخاري براي كشور رخ مي‌دهد به بركت فعاليت اين جوانان است كه با همت و تعهد به انقلاب و نظام اسلامي در پيشبرد اهداف نظام تلاش مي‌كنند. 

رئيس سازمان ملي جوانان كشور تصريح كرد: در اين ميان جوانان نيز از حاكميت انتظاراتي دارند كه بايد دولت و نظام اسلامي به آنها توجه كند.
وي گفت: يك سري از مشكلات جوان معطوف به اشتغال، مسكن و ازدواج مي‌شود و معتقدند تا اشتغال و مسكن فراهم نباشد، ازدواج صورت نمي‌گيرد اما بايد اين نگاه را تغيير داد و با رجوع به اعتقادات دريافت كه با ازدواج مابقي مشكلات نيز رفع مي‌شود. 

بذرپاش افزود: در احاديث ما به اين موضوع تاكيد بسياري شده است و در آن آمده است كه جوان با ازدواج، صاحب همه چيز مي‌شود كه بايد به اين مسائل اعتقاد داشته باشيم. 

رئيس سازمان ملي جوانان كشور از اجراي طرح زوج خوشبخت خبر داد و گفت: اين طرح طراحي شده است و به‌صورت جدي در دستور كار است كه در آينده نزديك تمامي موارد آن اعلام خواهد شد. 

وي افزود: اين طرح انسجام خوبي در تمامي دستگاه‌هاي اجرايي براي موضوع خدمت به زوج‌هاي جوان انجام مي‌دهد و دستگاه‌هاي دولتي را به توجه به امر ازدواج ترغيب مي‌كند. 

بذرپاش اظهار داشت: اين طرح مي‌كوشد تا نظام تسهيلاتي به زوج‌هاي جوان تقويت شود تا ديگر جواني با مشكل ازدواج مواجه نباشد.
رئيس سازمان ملي جوانان كشور با بيان اينكه بايد به موضوع ازدواج در كشور نگاه اساسي شود، اظهار داشت: اين سازمان در تلاش است تا مشكلات جوانان در امر ازدواج را رفع كرده و با ارائه طرح‌هاي مختلف به اين منظور توجه اساسي دارد.
وي گفت: سازمان‌ها و نهادهاي مختلف بايد جوانان را در امر ازدواج كه سنت حسنه پيامبر(ص) به حساب مي‌آيد، ياري كنند و خود را موظف به كمك كردن بدانند. 

بذرپاش در پايان به موضوع مشاركت اجتماعي جوانان اشاره كرد و گفت: سازمان ملي جوانان به موضوع مشاركت جوانان در عرصه‌هاي مختلف نيز توجه خاصي دارد و حضور جوانان و افكار آنها را يك سرمايه مي‌داند. 

وي با اشاره به ابتكارات جوانان در كشور گفت: از اين به بعد هر ماه شاهد يك ابتكار جديد از سوي جوانان در سازمان خواهيم بود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو