bato-adv
کد خبر: ۷۵۰۸۳۱

(ویدئو) اولین بوکسور المپیکی فلسطین در رویای کسب مدال

(ویدئو) اولین بوکسور المپیکی فلسطین در رویای کسب مدال
ورزشکار ۲۰ ساله فلسطینی اولین بوکسور این کشور خواهد بود که در بازی‌های المپیک شرکت می‌کند و اکنون رویای دریافت اولین مدال را در پاریس دارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

 

فرارو- وسیم ابوسل بوکسور فلسطینی هر روز صبح پیام‌های مربی مقیم قاهره‌اش - که نمی‌تواند به کرانه باختری سفر کند - را چک می‌کند تا برنامه تمرینی روزانه‌اش برای المپیک را در حالی که برای تاریخ‌سازی آماده می‌شود، ببیند.

به گزارش فرارو، این جوان ۲۰ ساله اولین بوکسور فلسطینی خواهد بود که در بازی‌های المپیک شرکت می‌کند و اکنون رویای دریافت اولین مدال را برای فلسطینی‌ها در پاریس دارد.

او یک روز پس از دریافت دعوت نامه به خبرگزاری فرانسه گفت: این رویای من از ۱۰ سالگی بوده است. هر روز به خواب می‌رفتم و از خواب بیدار می‌شدم که چگونه می‌توانم به المپیک برسم.

وسیم ابوسل اولین مبارزه المپیکی خود را در ۲۸ ژوئیه پس از تمرین غیرمعمول با مربی دوردست خود احمد حراره ۳۲ ساله، برگزار می‌کند.

این ورزشکار فلسطینی در سالن ورزشی در شهر رام الله کرانه باختری، به خبرگزاری فرانسه گفت: من او را فقط زمانی می‌بینم که برای مسابقات بین المللی سفر می‌کنم. او هر روز برنامه تمرینی مرا می‌نویسد و صبح و شب تمرین می‌کنم.

وسیم ابوسل در ماه ژوئیه به پاریس پرواز می‌کند. او این کار را از شهر امان پایتخت اردن، انجام می‌دهد. همانطور که معمولاً هنگام رفتن به خارج از فلسطین برای مسابقات این کار را انجام می‌دهد.

بر اساس آمار خبرگزاری فرانسه، یکی از بزرگترین چالش‌ها برای آمادگی او برای المپیک، جنگ غزه است که پس از حمله بی‌سابقه حماس به اسرائیل که منجر به کشته شدن ۱۱۹۵ نفر شد، آغاز شد.

به گفته وزارت بهداشت در غزه تحت کنترل حماس، حملات تلافی جویانه اسرائیل دست کم ۳۷۷۱۸ نفر را که اکثر آن‌ها غیرنظامی بودند، کشته است. به گفته مقامات فلسطینی، در میان آن‌ها ورزشکاران یا بستگان ورزشکاران نیز حضور داشتند.

برچسب ها: فلسطین بوکس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین