bato-adv
bato-adv

سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال شد

سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال شد
فرشید سمیعی رسما به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

پس از چند ماه از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، سرانجام جانشین وی نیز به صورت رسمی انتخاب شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، فرشید سمیعی که پیش از این در مقام سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها فعالیت می‌کرد، رسما روی میز ریاست باشگاه خواهد نشست.

باشگاه استقلال ظهر امروز با انتشار مصوبه‌ای از جلسه هیئت مدیره که در تاریخ 19 تیرماه برگزار شده، از انتخاب رسمی مدیرعامل خود خبر داد که طی آن، فرشید سمیعی به عنوان جدیدترین مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب و جانشین علی خطیر شد.

سمیعی که در دوره مدیریت مصطفی آجورلو و به عنوان «معاون حقوقی و قراردادها»‌ی باشگاه استقلال منصوب شده بود، دارای مدرک دکترای حقوق است و نزدیک به دو دهه سابقه وکالت دادگستری دارد.

پس از برکناری آجورلو، سمیعی به حضور خود در باشگاه استقلال ادامه داد و در ادامه به عنوان سخنگو و سپس عضو هیئت مدیره آبی‌ها در این باشگاه حضور داشت و به جز دوره کوتاهی در زمان ریاست حجت کریمی، همواره و طی سه سال اخیر یکی از مدیران استقلال بوده است.

حالا سمیعی رسما و به عنوان جدیدترین مدیر آبی‌ها به فعالیت خود در این باشگاه ادامه می‌دهد. نکته جالب این است که در نامه معرفی وی در پست جدید، سمیعی به عنوان نماینده شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به سمت مدیرعاملی استقلال رسیده است.

سمیعی که تا کنون موفق به جذب بازیکنانی نظیر رامین رضاییان، سامان فلاح، محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور شده، نقل و انتقالات نسبتا موفقی را برای استقلال رقم زده و در تلاش است تا با جذب چند بازیکن خارجی و همچنین بازگرداندن علی کریمی، نمره کامل و قبولی در بازار نقل و انتقالات کسب کند.

لازم به یادآوری است که آقایان احمد شهریاری، فرشید سمیعی، مهدی افضلی، مهدی حیدرزاده و مصطفی کارخانه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

گفتنی است احمد شهریاری به عنوان رئیس هیات مدیره و مهدی افضلی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره در باشگاه استقلال فعالیت خواهند داشت.

برچسب ها: باشگاه استقلال
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین