bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۵۶۴۴۰

ساعت جدید سربازان انگلیسی آخرین فناوری میدان نبرد است!

ساعت جدید سربازان انگلیسی آخرین فناوری میدان نبرد است!
برنامه پنج ساله برای تسلیح ارتش بریتانیا به آخرین تجهیزات پیشرفته و نسل جدید: سربازان انگلیسی ساعت هوشمندی را آزمایش می‌کنند که پهپاد‌ها را کنترل و آخرین فناوری میدان نبرد را ارائه می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

فرارو- سربازان بریتانیایی از ساعت هوشمند جدیدی استفاده می‌کنند که می‌تواند پهپاد‌ها را به عنوان بخشی از عرضه جدیدترین فناوری میدان نبرد کنترل کند.

به گزارش فرارو به نقل از تلگراف، این ساعت بخشی از طیف وسیعی از تجهیزات پوشیدنی است که به‌منظور آغاز یک برنامه ارتشی جدید آزمایش شده است. ساعت‌ها به کاربر توانایی کنترل و برنامه‌ریزی پهپاد‌ها را می‌دهند، توسط نیرو‌های گردان دوم هنگ سلطنتی انگلیس در لسترشر استفاده می‌شوند.

فناوری دیگری که قرار است پس از آزمایش به طور گسترده‌تری به کار گرفته شود، شامل یک سیستم هشدار نصب شده روی کلاه ایمنی است که به گفته وزارت دفاع به «شناسایی دوست یا دشمن» کمک می‌کند.

ساعت جدید سربازان انگلیسی آخرین فناوری میدان نبرد است!

این تجهیزات لیزری جدید به سربازان هنگامی که هدف قرار می‌گیرند هشدار می‌دهد، در حالی که می‌توان از فاصله یاب لیزری برای محاسبه برد یک شی یا هدف استفاده کرد.

حسگر‌های زمینی که توسط خلبانان مورد استفاده قرار می‌گیرید می‌توانند حرکت دشمنان را شناسایی کرده و به کسانی که سیستم شناسایی را پوشیده‌اند هشدار ارسال کنند. سیستم‌های دیجیتال شبانه روزی برای سلاح‌ها از طریق یک پلتفرم مخصوص که برای اتصال لوازم جانبی به سلاح‌های گرم استفاده می‌شود، معرفی خواهد شد. توسعه فناوری جدید به نام «طرح سرباز آینده» قرار است تا پنج سال آینده ادامه یابد و مرحله بعدی آزمایش بر روی خودرو‌ها متمرکز خواهد بود.

ساعت جدید سربازان انگلیسی آخرین فناوری میدان نبرد است!ابداع دیگری نیرو‌های نظامی بریتانیا را به نرم‌افزار‌های جدیدی مجهز می‌کند که با کمک گرفتن از پهپاد در عرض چند دقیقه مدل‌هایی سه بعدی از نقشه ارائه می‌کنند.

رسانه تلگراف امسال فاش کرد که نیرو‌های ویژه اکنون از فناوری واقعیت مجازی استفاده می‌کنند که به آن‌ها کمک می‌کند تا برای عملیات‌های مخفی در سراسر جهان آماده شوند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین