آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

خالی کردن حساب سالمندان در پای عابربانک!

سرهنگ حسین مافی گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان از یک زن جوان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه فریب دادن افراد سالخورده و برداشت مبالغ از کارت عابر بانک آن‌ها در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۰ خزانه، شناسایی و دستگیری این زن در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران

چهار متهم دستگیر شده بین ۳۵ تا ۴۹ سال سن داشته و همگی دارای سابقه کیفری بودند، گفت: این افراد تاکنون به ۴۰ فقره سرقت در سطح معابر تهران از قبیل قاپ زنی و سرقت موتورسیکلت و مالخری اعتراف کرده‌اند.

ماجرای بستن تسمه روی ستون پل میرداماد چه بود؟

حمید جوانی، شهردار منطقه ۳ پایتخت دراین‌خصوص به خبرنگاران گفت: ایمنی تمامی پل‌های سطح تهران توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به‌طور مرتب رصد می‌شود و ما تردیدی در بحث استحکام این پل نداریم.

رئیس سازمان نظام پزشکی: فشار کاری زیاد نقش مهمی در خودکشی پزشکان دارد

رئیس کل سازمان نظام پزشکی صریح کرد: قطعاً فشار کاری زیاد و رسیدگی‌های ناکافی نقش مهمی در بروز این اتفاق تلخ دارد. یکی از مشکلات این است که در توزیع پزشکان به عنوان نیرو‌های طرحی شفاف عمل نمی‌شود و از سوی دیگر این پزشکان در چند ماه نخست طرح، حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و کارانه‌ای به آن‌ها پرداخت نمی‌شود.

جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود

سرهنگ پیمان کرمی گفت: فردا پنج‌شنبه مورخه ۲۰ اردیبهشت ماه جاده چالوس به سمت شمال یک طرفه خواهد شد و مسافرانی که قصد جرکت به سمت تهران را دارند می‌بایست از مسیر‌های جایگزین دیگر استفاده کنند

سیل‌ و خشکسالی‌، بیشتر از گذشته در انتظار ایران

یک سیستم قوی در عربستان شکل گرفته، بر روی دریای عرب تقویت شده و بارش‌­های شدید و فراتر از معمول رخ داده است. ما باید انتظار رخداد‌های دیگری از جمله سرمازدگی، گرما زدگی، گرد و غبار، خشکسالی و حتی سیل‌های بیشتر از گذشته را داشته باشیم.

چه اسم و فامیلی را می‌توان تغییر داد؟

حقوق شهروندی مجموعه حق‌هایی است که هر کدام از شهروندان از آن برخوردارند و باید توسط دیگر شهروندان و حاکمیت رعایت شود، حقوق شهروندی در ایران همچون بسیاری از کشور‌ها پذیرفته شده است که بارزترین و مهم‌ترین نمود آن قانون اساسی است که در اصول ۳۲، ۳۴، ۳۵، ۳۷، ۳۸ و ۳۹ به آن اشاره شده است.

اتوبوس‌های داخلی نیامده خراب شدند

درحالی‌که وزیر صمت معتقد است در «تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم»، رئیس شورای شهر تهران می‌گوید که «بهترین کارخانه‌ داخلی گفته که ۵۰ اتوبوس تحویل می‌دهد.»

واکنش ها به ماجرای روغن‌های فاسد؛ «فساد را جدی بگیریم»

پس از افشا شدن تخلفاتی نظیر چای دبش و زمین‌های ازگل طی ماه‌های اخیر مساله روغن‌های فاسد تصویر نگران‌کننده‌ای را ایجاد کرده که بی‌توجهی به آن یقینا به صلاح مردم و ساختار نظارتی نخواهد بود. این مهم از دو سو قابل تامل است؛ نخست آنکه بخشی از این تخلفات در راستای به خطر انداختن سلامت مردم است.

ناباروری بخاطر گرمای موبایل و لپ‌تاپ

حمید چوبینه دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره بین‌المللی باروری و ناباروری در نشست خبری با خبرنگاران بیان داشت: ناباروری و عدم توانایی در فرزندآوری مشکل جهانی است، اما در ایران مشکلات این مسأله بیشتر است.