bato-adv
کد خبر: ۱۵۶۶۹۳
مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن:

"تیاگو را بگیرید، مسی را خواهیم خرید!"

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۲
اگر بارسلونا تاکید بر خرید تیاگو سیلوا از پاری‌سن‌ژرمن داشته باشد این باشگاه فرانسوی هم لیونل مسی را ازبارسلونا به پاریس خواهد آورد.

 به گزارش تسنیم، در هفته‌های اخیرا خبر حضور تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی میلیونرهای پاریس در بارسلونا شنیده می‌شود و شایعه شده است که حتی کاتالان‌ها برای اینکه این بازیکن 28 ساله را جذب کنند حاضرند غرامت فسخ قرارداد او را هم بپردازند.

 براساس گزارش‌هایی که در رسانه‌های فرانسه منتشر شده است اگر بارسلونا بر خرید تیاگو سیلوا از پاری‌سن‌ژرمن اصرار داشته باشد ناصر الخلیفی، مالک ثروتمند این باشگاه فرانسوی هم لیونل مسی را از جمع غول‌های بارسلونا به پاریس خواهد آورد.

 در این خصوص مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به قهرمان لالیگا اسپانیا هشدار داده که اگر کاتالان‌ها به این فکر خود جامه عمل بپوشانند آنوقت این باشگاه فرانسوی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین بازیکن جهان را از جمع آبی‌و‌اناری‌پوشان به خدمت بگیرد. اگر انتقال مسی صورت بپذیرد احتمالا رقم انتقال او به پاریس 250 میلیون یورو خواهد بود.

 الخلیفی به سایت ActuSports.fr گفت: اگر بارسلونا غرامت فسخ قرارداد تیاگو سیلوا را بپردازد آن وقت من مسی را ملاقات خواهم کرد تا غرامت فسخ قرارداد او را بپردازم!

 الخلیفی همچنین اشاره کرد به دنبال به خدمت گرفتن چند بازیکن بارسلوناست و در این خصوص رقبای اروپایی خود را ناامید کرد.

 پاری‌سن‌ژرمن به تازگی ادینسون کاوانی را با 63 میلیون یورو از ناپولی به خدمت گرفت تا تیم‌هایی همچون رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی را در جذب این مهاجم اروگوئه‌ای ناکام بگذارد.
برچسب ها: تیاگو مسی بارسا
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv