bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۵۵۹۴

فیروز کریمی: بازیکنانم خود را نشان دادند

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸


سرمربی تیم فوتبال صبای ایران برتری این تیم مقابل الاهلی امارات را کاری دشوار خواند و گفت: بازیکنان من در این دیدار شخصیت خود را نشان دادند و شکست را با پیروزی عوض کردند. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبال آسیا، فیروز کریمی پس از برتری 5 بر 3 تیمش مقابل الاهلی امارات ضمن بیان این مطلب افزود: " در این مسابقه فشاری روی ما نبود و توانستیم تمرکز خود را تا آخر بازی کنترل کنیم".

وی در ادامه افزود: " ما چند پنالتی غیرضروری به میزبان دادیم تا اعتماد به نفس آنها بالاتر برود. آنها یک گل دیگر هم در نیمه دوم زدند تا کار را بر ما سخت تر کنند".

سرمربی تیم فوتبال صبای ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر الاهلی امارات افزود: "بازیکنان من در دیدار با الاهلی شخصیت خود را نشان دادند، برای هر تیمی تبدیل شکست 3 برصفر به پیروزی 5 بر3 کار خیلی سختی است".

کریمی در خاتمه تصریح کرد: " متاسفانه ما در بازیهای امسال لیگ قهرمانان آسیا خوب نبودیم. بازیهای‌مان با لیگ داخلی ایران تداخل داشت و نمی توانستیم خوب آماده شویم".

تیم فوتبال صبای ایران، همچون تیم‌های استقلال و سپاهان از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بازماند.

برچسب ها: فوتبال لیگ اسیا
مجله خواندنی ها
مجله فرارو